Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mistige ochtend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Mistige ochtend

.

Bedankt voor het kijken.

Mvg

Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

Re: Mistige ochtend

Prachtig sfeertje vastgelegd Eddy, knappe opname
    Moest het mijn foto zijn dan zou ik er onderaan nog een stukje afsnijden tot dat verdorde deel eraf valt, of gewoon wegwerken

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

niet zo'n fan. Ligt hem aan de mist in het beeld die wat te prominent en partieel aanwezig is. Jammer want het standpunt en de omgeving is mooi. De onmiddellijke voorgrond verstoort inderdaad te sfeer van de rest van het beeld (persoonlijke mening, maar dat is toch wat verwacht wordt).
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        niet zo'n fan. Ligt hem aan de mist in het beeld die wat te prominent en partieel aanwezig is. Jammer want het standpunt en de omgeving is mooi. De onmiddellijke voorgrond verstoort inderdaad te sfeer van de rest van het beeld (persoonlijke mening, maar dat is toch wat verwacht wordt).
        Dat U geen fan bent stoort me hoegenaamd niet en dat de lichtere voorgrond misschien beter uit het beeld was geweest daar kan ik nog mee leven.. maar wat U bedoelt met mist die te prominent en partieel aanwezig is, is me een raadsel... want dat is wat mist is.
        nikon coolpix s9100

Comment

Fijne plaat. dichte mist stoort mij niet in deze foto.
          Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

Comment

Schitterend
            En ik hou van dergelijke mistplaatjes, laat ze maar komen !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Ik ben ook niet zo enthousiast. De waterpartij valt me 'net' iets te licht uit in tegenstelling tot de rest, maar dat kan ongetwijfeld bijgestuurd worden. En het plasje links en het oplichtende gras rechts is er dan weer teveel aan omdat dat ook met aandacht gaat lopen. Maar ik geloof wel dat er iets echt moois van te maken is.
              Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
              www.pixeldude.be
              www.flickr.com/photos/139672558@N07

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
                Ik ben ook niet zo enthousiast. De waterpartij valt me 'net' iets te licht uit in tegenstelling tot de rest, maar dat kan ongetwijfeld bijgestuurd worden. En het plasje links en het oplichtende gras rechts is er dan weer teveel aan omdat dat ook met aandacht gaat lopen. Maar ik geloof wel dat er iets echt moois van te maken is.
                dat die waterpartij te licht zou zijn is perfect natuurlijk ... gezien de achtergrond in de mist (en dus donkerder) ligt.
                nikon coolpix s9100

Comment

Prachtfoto Eddy, opname geeft schitterend de ochtendsfeer weer.
                  Groeten Andre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                    dat die waterpartij te licht zou zijn is perfect natuurlijk ... gezien de achtergrond in de mist (en dus donkerder) ligt.
                    Wat je zegt klopt voor de volle 100% ... in de natuur. Maar dat neemt niet weg dat ik die partij te licht vind 'op de foto' t.o.v. de rest. De hooglichten naar beneden brengen doet soms wonderen bij zulke omstandigheden. Maar dat alles neemt niet weg dat het geen mooie foto zou zijn, versta me niet verkeerd.
                    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
                    www.pixeldude.be
                    www.flickr.com/photos/139672558@N07

Comment

Eddy, die behoort wat mij betreft dat uw galerij van mooiste foto's van die plek.
                      Echt super!

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                      X