Van een wat saaie foto qua weersomstandigheden in de bewerking (De keuze voor een hardere bewerking was hier mijn inziens nodig om toch wat pit en diepte te krijgen in de nogal platte kleurloze dag) nog iets proberen van te maken. Altijd leuk zo een oefening .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dishoek
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Dishoek
Saai? Valt reuze mee vind ik. De herhaling van de uitkijktoren (?) vind ik sterk overkomen en de foto heeft een fijne diepte. De wat hardere bewerking is geslaagd
Comment
-
-
Compo is leuk, maar vind hem tè veel bewerkt.
Ook ben ik geen fan van een kader.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtSaai? Valt reuze mee vind ik. De herhaling van de uitkijktoren (?) vind ik sterk overkomen en de foto heeft een fijne diepte. De wat hardere bewerking is geslaagd
Het zijn kleine vuurtorentjes denk ik, ze gaan althans in de avond toch branden .
Comment
-
-
Nou , als ik eerlijk ben vind ik het zeker een mooie foto. De compo met het paadje , en niet te vergeten de paaltjes, leiden ons mooi het duin af door de duinen. Prachtige zigzag, daarna.
De bewerking doet me aan iemand anders hier denken. En die valt op door het net wat anders te doen. Ze reageert alleen iets minder.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
De lucht is inderdaad wat saai zoals je schrijft maar de rest van de opname maakt dit zeker weer goed, heel knappe compo heb je hier gevonden
De afwerking is anders dan we van je gewend zijn, maar zeker niet verkeerd hoor
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Het is een extra uitdaging om met een kleurloze egaal grijze lucht aan de slag te gaan. Eventueel is een zwart-wit bewerking mogelijk.
De compo is heel mooi en de bewerking geeft het geheel toch nog wat levendigheid mee.
Ik zou wellicht toch de andere richting opgegaan zijn en conform de grijze lucht de verzadiging verminderd hebben om tot een meer grauw resultaat te komen.
Mvg.,
Smets84.
Comment
Comment