Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Audresselles - Côte d'Opale
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Audresselles - Côte d'Opale
indrukwekkende natuur. Polarisatiefilter ?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Deze bekende locatie mooi in beeld gebracht
Ik denk dat ikzelf er onderaan nog een stukje vanaf zou halen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk denk dat ikzelf er onderaan nog een stukje vanaf zou halen
grts
Siegbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Volg betreft stukje beneden eraf, maar verder is het wel een hele knappe dynamische foto, je voelt en ziet de kracht van de zee..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk berichtAantal keren komen terug kijken en vind hem steeds beter worden. Van mij hoeft er niets af omdat ik vindt dat je dan wat dramatic wegneemt.
Ik kan iedereen wel wat volgen om nog wat bij te snijden. Maar ik heb er bewust voor gekozen om dit niet te doen. De rotsen op de voorgrond geven wat extra diepte in de foto vind ik.
Comment
-
-
Ik zou het beeld een beetje verticaal vervormen. Nu lijken de huizen in zee te kunnen glijden. Ook zou ik zoals hierboven al gezegd, onderaan een stuk van de zee wegnemen.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
Comment