Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Op zijn minst absoluut speciaal te noemen, grafisch wel een pracht foto..
Als het er nog inzit zou ik toch tikkeltje meer lucht willen zien, vind het nu wat benauwend boven de mensen rechtbovenin.
Op zijn minst absoluut speciaal te noemen, grafisch wel een pracht foto..
Als het er nog inzit zou ik toch tikkeltje meer lucht willen zien, vind het nu wat benauwend boven de mensen rechtbovenin.
dat zit er jammer genoeg niet in Jos , hij is niet bijgesneden , maar miss heb je wel een beetje gelijk
Dit is zo een van die speciale foto's die er mij met mijn neus op drukken dat IJsland gans anders is dan dat ik mij voorstelde daarom vind ik die eigenlijk beter dan de beelden die we regelmatig zien !
Kan zeker de voorgaande reacties volgen. Ik denk dat vooral dat wij niet naast je stonden, een grote rol speelt.
dat zal zeker en vast een rol spelen Johan , hier tracht ik de grootsheid en de kracht van de natuur te benadrukken tov van ons nietig mens zijn ,daarvoor werden hier bewust de compositieregeltjes doorbroken
dank voor de fijne reacties
Persoonlijk had ik er een panoramafoto van gemaakt waarbij je vooral onderaan er een groot stuk afdoet en een heel klein stukje erboven bij. De aandacht wordt dan evenwichtiger verdeeld en het doet niets af aan de grootsheid van de heuvel.
Ben ook wel benieuwd naar de kleuren van deze heuvel.
Speciaal van compo en dat maakt het beeld zeer origineel.
Mooi voorbeeld van hoe kleine elementen soms een enorme impact op het geheel kunnen hebben. Dit omdat ik de nietige mensen als cruciaal beschouw om deze opname qua compo en verhaal te laten slagen. In één oogwenk weet je dan ook wat de opzet van deze opname is.
Comment