dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
over the rainbow
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: over the rainbow
En een dubbele nog wel....mooi hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Mooi standpunt gekozen. Belichting heel goed onder controle
Comment
-
Ja dat is heel mooi..Gelukzalig momentje om al te zien, en ook nog prachtig weten te fotograferen op ook nog eens zo'n locatie..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Hoeveel geluk kan je hebben zeg, je bent toch op zoek gegaan naar die pot goud hé Patrick
Prachtig moment en dan nog eens kunnen vastleggen met een mooi onderwerp erbij, knap
klein minpuntje en hetgeen mij een beetje stoort is de branding die tussen de paaltjes te zien is, daardoor lijkt het net alsof alles een witte rand heeft
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHoeveel geluk kan je hebben zeg, je bent toch op zoek gegaan naar die pot goud hé Patrick
Prachtig moment en dan nog eens kunnen vastleggen met een mooi onderwerp erbij, knap
klein minpuntje en hetgeen mij een beetje stoort is de branding die tussen de paaltjes te zien is, daardoor lijkt het net alsof alles een witte rand heeft
grts
Sieg
de gouden pot ,tja daarvoor stond de zee net iets te geweldig , trouwens door de aankomende plensbui ,of stortbui ,of met bakken uit de lucht , heeft mijn camera toen tijdelijk de geest gegeven ,het was net iets meer dan spatwater waar hij zou tegen bestand zijn , en hij had zijn regenjasje wel aan ,maar alleen door het water op het display was al genoeg .
O ja het heeft niet altijd met geluk te maken hoor , ik woon maar anderhalfuurtje van de opaalkust , en ik hou vooral het weer in de gaten , noorder wind met fikse buienluchten is het ideaal recept om dergelijke fenomenen mee te maken ,maar je moet er natuurlijk heel veel voor over hebben , ik stond daar trouwens helemaal alleen ,geen mens die zich op het strand waagde , buiten 2 werklieden die in dergelijk weer aan de mosselpaaltjes aan het werk waren ,chapeau voor deze mensen trouwens !Last edited by bopatje; 12 augustus 2018, 21:15.
Comment
-
Zeer fraai moment.Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtdaar heb je wel een punt Sieg , er stond toen een flinke storm op zee waardoor er heel veel wit schuim op het water was en doe daarop dan dat heel fel zonlicht , dan krijg je dit natuurlijk .
de gouden pot ,tja daarvoor stond de zee net iets te geweldig , trouwens door de aankomende plensbui ,of stortbui ,of met bakken uit de lucht , heeft mijn camera toen tijdelijk de geest gegeven ,het was net iets meer dan spatwater waar hij zou tegen bestand zijn , en hij had zijn regenjasje wel aan ,maar alleen door het water op het display was al genoeg .
O ja het heeft niet altijd met geluk te maken hoor , ik woon maar anderhalfuurtje van de opaalkust , en ik hou vooral het weer in de gaten , noorder wind met fikse buienluchten is het ideaal recept om dergelijke fenomenen mee te maken ,maar je moet er natuurlijk heel veel voor over hebben , ik stond daar trouwens helemaal alleen ,geen mens die zich op het strand waagde , buiten 2 werklieden die in dergelijk weer aan de mosselpaaltjes aan het werk waren ,chapeau voor deze mensen trouwens !
Zelf ook ooit eens voorgehad toen ik nog met een 7D werkte, die gaf toen ook de geest maar na het opdrogen was alles weer in orde, toch is op dat moment het vertrouwen in het toestel wel zoek geraakt.
Met men 1Dx'en al echt in onweer en gietende regen gestaan, nog nooit een probleem gehad (hout vasthouden) maar die zijn uiteraard ook gebouwd als een tank en daardoor ook een pak zwaarder
Elk voordeel heeft ook z'n nadeel zullen we maar zeggen hé, hopelijk ondertussen alles weer goed met jouw toestel ?
Opaalkust is zo'n plaats waar ik nog nooit geweest ben, doch is het voor mij ook maar zo'n 2,5 uurtjes tot ginder, moet ik toch ook eens doen
Staat op m'n véél te lange "to do" lijst ;-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtOei dat klinkt niet goed, jij gebruikt toch een 5DIII meen ik ? Die moet toch wel bestand zijn tegen het één en 't ander
Zelf ook ooit eens voorgehad toen ik nog met een 7D werkte, die gaf toen ook de geest maar na het opdrogen was alles weer in orde, toch is op dat moment het vertrouwen in het toestel wel zoek geraakt.
Met men 1Dx'en al echt in onweer en gietende regen gestaan, nog nooit een probleem gehad (hout vasthouden) maar die zijn uiteraard ook gebouwd als een tank en daardoor ook een pak zwaarder
Elk voordeel heeft ook z'n nadeel zullen we maar zeggen hé, hopelijk ondertussen alles weer goed met jouw toestel ?
Opaalkust is zo'n plaats waar ik nog nooit geweest ben, doch is het voor mij ook maar zo'n 2,5 uurtjes tot ginder, moet ik toch ook eens doen
Staat op m'n véél te lange "to do" lijst ;-)
grts
Sieg
Comment
-
-
Comment
-
Heel knappe foto door zijn unieke inhoud en sfeer (mijn 2 voorkeur boontjes). Hoef hierover niets verder te vertellen, enkel genieten en een beetje jaloersheid omdat dit mijn foto niet is !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment