Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Puffend landschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Puffend landschap

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Puffend landschap

    Ik dacht eerst aan Mars totdat ik de vegetatie achteraan zag.
    Zeer persoonlijke bewerking en dus moeilijk te beoordelen.

    Comment


    • #3
      Re: Puffend landschap

      Aan de abstracte schilderkunst begonnen ? Maar zeker mooi, Raymond
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Puffend landschap

        surrealistische locatie laat je hier zien Raymond, heel apart

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Puffend landschap

          Iets met geisers ofzo ? 't ziet er warm uit in elk geval
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Puffend landschap

            Heel apart. Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig : hoeveel is hiervan realiteit?
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #7
              Re: Puffend landschap

              Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
              Heel apart. Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig : hoeveel is hiervan realiteit?
              Normaal zou ik daar niet op reageren omdat dit onderling zeer gevoelig ligt, de ene stoort zich, da andere vind het leerrijk. Laten we de realiteit die in de foto en dus in het 'bakske' zit/zat op 75% leggen, de foto komt uit IJsland waar je van de ene verbazing in de andere terecht komt en afhankelijk van de weersomstandigheden zeer uiteenlopende kleurstellingen kan tegenkomen ; Wie zon heeft maakt andere beelden van een omgeving, zelf opgemerkt omdat ik bijna geen zon heb aangeboden gekregen.
              @Sieg : Op dat eiland zijn veel 'surrealistische' locaties - men kan ze er zelf ook creëren.
              Graag ieder weer bedankt voor het kijken en vooral schrijven.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Puffend landschap

                Dank je Raymond, zoals ik zei, twas uit pure nieuwsgierigheid, niet om me eraan te storen. Als 75% realiteit is, dan vind ik dat gewoonweg fascinerend. Het is een land dat ook op mijn bucketlist staat.
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: Puffend landschap

                  streek myvatn , Námaskarđ? je hebt alvast je eigen gevoel erin gestoken en het voelt nog branderig dan het al was , mooi eigenwijs weergegeven
                  ook ik heb daar naar de natuur vol bewondering gekeken ,geroken en meegemaakt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Puffend landschap

                    Heel bijzondere foto met een uitstekend gekozen titel, je hoort het gesis bijna uit de foto komen. IJsland, verbazend.
                    Ik heb hier in de woonkamer een heel groot impressionistisch schilderij hangen van een landschap gemaakt door een Spaanse kunstenares met opvallende overeenkomsten.

                    Raymond, ik zal je later vandaag eens een fotootje van dit schilderij sturen opdat het je ook mag verbazen
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Puffend landschap

                      Dit spectaculaire bijzondere landschap prachtig weergegeven, en dat je hier een beetje nog je eigen gevoel erbij instopt, waarom niet..Het resultaat is wat telt, en dat is mooi..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Puffend landschap

                        Wat ook het percentage van realisme in deze opname is: het resultaat trekt op zijn minst gezegd de aandacht door het onaards aandoende landschap. Samen met de opstijgende dampen heeft het iets onherbergzaams. De voorgrond neigt dan ook naar het abstracte.
                        Ook mooi contrast met de achtergrond waar het 'normale landschap' zich plots herneemt.
                        Allemaal elementen waardoor men toch wat langer naar deze foto zal blijven kijken .

                        Mvg.,
                        Smets84.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Puffend landschap

                          Allen bedankt voor het meedenken en de waardering, we zitten allemaal aan de knopjes om er onze eigen visie in te leggen dus ...
                          Heb ondertussen het impressionistische schilderij van Olivetti binnengekregen en is inderdaad verbazingwekkend ; de vergelijkenis met Spaans landschap.
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment

                          Working...
                          X