Waar te plaatsen? Transport? Nee, kijkt bijna niemand. In ieder geval was het gisteravond een deel van het strandlandschap
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een schip op het strand!
Collapse
X
-
-
Re: Een schip op het strand!
Bij transport zou deze zeker thuishoren. Als we allemaal wegblijven bij die categorie dan zal er nooit schot komen in reacties, en trouwens : Alles is relatief !
Je opnamestandpunt geeft wel een intrigerend beeld, het lijkt of deze grootsheid gestrand is ook al weten we beter maar het geeft wel inhoud !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Knap opgemerkt, ik had zo mogelijk iets meer ruimte gelaten langs beide zijden maar misschien is het juist uw bedoeling het log te laten overkomen
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtBij transport zou deze zeker thuishoren. Als we allemaal wegblijven bij die categorie dan zal er nooit schot komen in reacties, en trouwens : Alles is relatief !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtKnap opgemerkt, ik had zo mogelijk iets meer ruimte gelaten langs beide zijden maar misschien is het juist uw bedoeling het log te laten overkomen
Zo dacht ik ook even maar ook een andere bedenking: waarom gooien we niet alles op 1 grote hoop ? Met dan een tag "architectuur of landschap of ..." zodat je desgewenst nog steeds naar een bepaald soort beelden kan kijkenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Het lijkt wel een huis op het strand... interessant standpunt waardoor je een beetje gezichtsbedrog creëert. Ik zou precies wel wat aan de witbalans sleutelen, maar da's persoonlijke smaak
Comment
-
Goed gezien en het levert een speciaal beeld op.
Comment
-
-
Mooi en ook goed gezien. Vind alleen de kleuren iets te overdreven.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Dank voor de prettige reacties! Ter plekke is het zand erg donker (oorzaak Hoogovens?) en de foto is genomen bij een ondergaande zon, aan de kleuren is niet gesleuteld.
Comment
-
Imposant..
Gaaf en origineel beeld..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment