Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij transport zou deze zeker thuishoren. Als we allemaal wegblijven bij die categorie dan zal er nooit schot komen in reacties, en trouwens : Alles is relatief !
Je opnamestandpunt geeft wel een intrigerend beeld, het lijkt of deze grootsheid gestrand is ook al weten we beter maar het geeft wel inhoud !
Bij transport zou deze zeker thuishoren. Als we allemaal wegblijven bij die categorie dan zal er nooit schot komen in reacties, en trouwens : Alles is relatief !
Zo dacht ik ook even maar ook een andere bedenking: waarom gooien we niet alles op 1 grote hoop ? Met dan een tag "architectuur of landschap of ..." zodat je desgewenst nog steeds naar een bepaald soort beelden kan kijken
Knap opgemerkt, ik had zo mogelijk iets meer ruimte gelaten langs beide zijden maar misschien is het juist uw bedoeling het log te laten overkomen
Zo dacht ik ook even maar ook een andere bedenking: waarom gooien we niet alles op 1 grote hoop ? Met dan een tag "architectuur of landschap of ..." zodat je desgewenst nog steeds naar een bepaald soort beelden kan kijken
Je standpunt is zeker verdedigbaar. Heb dit in het verleden nog al eens geformuleerd. Het zijn beslissingen maar die kunnen herzien worden.
Het lijkt wel een huis op het strand... interessant standpunt waardoor je een beetje gezichtsbedrog creëert. Ik zou precies wel wat aan de witbalans sleutelen, maar da's persoonlijke smaak
Dank voor de prettige reacties! Ter plekke is het zand erg donker (oorzaak Hoogovens?) en de foto is genomen bij een ondergaande zon, aan de kleuren is niet gesleuteld.
Comment