Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Melkweg boven het Kootwijkerzand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Melkweg boven het Kootwijkerzand

    Proficiat Jos !
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #17
      Re: Melkweg boven het Kootwijkerzand

      Proficiat met je HoF !
      al is het toch mijn smaak niet met die draak in de voorgrond ...
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #18
        Re: Melkweg boven het Kootwijkerzand

        Proficiat met je HoF
        Vriendelijke groet, laGrange
        http://lagrange.1x.com
        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

        Comment


        • #19
          Re: Melkweg boven het Kootwijkerzand

          Van harte gefeliciteerd met deze foto in HoF, Jos.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #20
            Re: Melkweg boven het Kootwijkerzand

            Gefeliciteerd Jos, de Melkweg heel knap gefotografeerd met, voor mij, een fraaie voorgrond.
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #21
              Re: Melkweg boven het Kootwijkerzand

              Proficiat met de HOF Jos
              Denk wel dat je de Melkweg er nog wat duidelijker kan uitkrijgen, tevens mis ik toch wat de typerende kleuren
              Heb me er vorig jaar en ook dit jaar ook mee bezig gehouden in zuid Frankrijk, daar krijg je natuurlijk nog een beter resultaat
              Maar er van uitgaande dat dit in Nederland is gemaakt vind ik het resultaat toch wel geslaagd hoor

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #22
                Re: Melkweg boven het Kootwijkerzand

                Dankjewel voor alle fijne reacties en felicitaties...Grappig over de boomstronk..Heb voor zonsondergang echt uur aan het zoeken geweest voor een beetje goed voorgrondonderwerp..
                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Proficiat met de HOF Jos
                Denk wel dat je de Melkweg er nog wat duidelijker kan uitkrijgen, tevens mis ik toch wat de typerende kleuren
                Heb me er vorig jaar en ook dit jaar ook mee bezig gehouden in zuid Frankrijk, daar krijg je natuurlijk nog een beter resultaat
                Maar er van uitgaande dat dit in Nederland is gemaakt vind ik het resultaat toch wel geslaagd hoor

                Probleem was hier een beetje dat het eiegnlijk niet donker genoeg werd...Foto is van dikke maand geleden, en om 1hr 's nachts was het simpleweg gewoon niet donker genoeg.
                Denk dat dat de reden is dat de kleuren ook niet helemaal uiten in de melkweg, maar was voor een foto genomen in Nederland wel tevreden met het resultaat.

                grts
                Sieg
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment

                Working...
                X