Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Proficiat met de HOF Jos
Denk wel dat je de Melkweg er nog wat duidelijker kan uitkrijgen, tevens mis ik toch wat de typerende kleuren
Heb me er vorig jaar en ook dit jaar ook mee bezig gehouden in zuid Frankrijk, daar krijg je natuurlijk nog een beter resultaat
Maar er van uitgaande dat dit in Nederland is gemaakt vind ik het resultaat toch wel geslaagd hoor
Dankjewel voor alle fijne reacties en felicitaties...Grappig over de boomstronk..Heb voor zonsondergang echt uur aan het zoeken geweest voor een beetje goed voorgrondonderwerp..
Proficiat met de HOF Jos
Denk wel dat je de Melkweg er nog wat duidelijker kan uitkrijgen, tevens mis ik toch wat de typerende kleuren
Heb me er vorig jaar en ook dit jaar ook mee bezig gehouden in zuid Frankrijk, daar krijg je natuurlijk nog een beter resultaat
Maar er van uitgaande dat dit in Nederland is gemaakt vind ik het resultaat toch wel geslaagd hoor
Probleem was hier een beetje dat het eiegnlijk niet donker genoeg werd...Foto is van dikke maand geleden, en om 1hr 's nachts was het simpleweg gewoon niet donker genoeg.
Denk dat dat de reden is dat de kleuren ook niet helemaal uiten in de melkweg, maar was voor een foto genomen in Nederland wel tevreden met het resultaat.
Comment