Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kalme zee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kalme zee

Ik wens je het allerbeste Raymond. Ook ik heb dikwijls van u commentaar mogen ontvangen, ik geraakte er ook niet altijd wijs uit maar dat is altijd beter dan geen commentaar want daar bestaat een forum toch voor. Ik hoop dat je toch nog wat aanwezig blijft op het forum. Mooie foto trouwens met een zoals reeds gezegd trieste sfeer maar dat kan ik wel appreciëren, tenslotte is fotografie een beeldcultuur en proberen we met een beeld ons diepere gevoelens te tonen, dus is deze foto wel passend.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Knap gedaan
      Peter
      mijn website : klik

Comment

Heel knappe foto! Spijtig dat je we je hier niet meer gaan tegenkomen want ik kon je beelden meer dan smaken.
        Het allerbeste, Tom.

Comment

als uw gezondheid zich beperkt voor het uitvoeren van je hobby vind ik dat heel erg ,het laatste wat men wil laten vallen zijn de dingen die men het allerliefst doet !
          ook moet ik uw kijk op de fotografie bewonderen ,want zo zijn er niet veel , in vele gevallen verstond ik er geen snars van , maar dat is kunst zeker ,ieder heeft daarop een andere kijk .
          Zelf ben (was) ik stucadoor van beroep ik werkte vooral met kalk zelfs ooit nog op de heel ouderwetse gezonde manier met de ooit samenstelling van zand ,vlas leemen en geblust kalk ,een 30 tal jaar geleden ging ooit in st-maartens latem naar een tentoonstelling van schilderijen ,daar vond ik een werk dat bestond uit een egaal zwart doek met in de midden een halve kg plaaster die gewoon werd opengetrokken met een stuk hout waardoor je de lijnen zag door het schuren van de vezels van het hout ,dat werk was eigenlijk 2x niks ,toen ik de prijs vroeg ,zei men 2.500000 BF , ik zei dat is dit werk toch niet waard waarop men mij antwoordde " HET GAAT NIET OVER DE GEBRUIKTE MATERIALEN MAAR OVER DE ORIGINALITEIT EN HET UNIEKE IDEE DIE ER ACHTER SCHUILT".Mijne frank viel op dit moment in centjes uiteen , dit was een diepe doordenker van wat kunst is , voor mij koste dit doek toen amper 20 BF aan materialen ,maar de kunst die er in schuilt was niet te betalen . Ik denk dat je weet waar ik naartoe wil
          ik weet niet wat er mis is met je gezondheid maar ,ik wens je alvast veel sterkte en miss terug wat beterschap .
          ik zal je "soms" onbegrijpelijke commentaren toch wel missen , jij deed tenminste moeite om iemand zijn werk te beoordelen ,al valt de laatste beslissing bij de kunstenaar hemzelf .
          Merci Raymond ,miss tot in abstract want dat ligt mij wel .
          Last edited by bopatje; 1 augustus 2018, 20:19.

Comment

Working...
          X