Bedankt voor het kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De heuvel op
Collapse
X
-
-
Re: De heuvel op
Zeker jammer van het lichtmoment, voor de rest een aangename foto.
Ik wil voorstellen om eens te scrollen, net onder de maïs. Ik vind die uitsnede net wat prettig kijken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZeker jammer van het lichtmoment, voor de rest een aangename foto.
Ik wil voorstellen om eens te scrollen, net onder de maïs. Ik vind die uitsnede net wat prettig kijken.
Het harde licht heb ik maar voor lief genomen, 'k vond het uitzicht te mooi om het niet vast te leggen.
Comment
-
Het licht hoeft voor mij zeker niet altijd in de speciale uurtjes te zijn. de inhoud van je foto maakt hier veel goed. Een beeld dat voor zichzelf spreekt en je door het sterke element van de fietser meeneemt naar de koetjes en zo verder naar achter. Zonder die fietser had het mij minder bekoort.
Comment
-
Fijne foto met veel diepte. Het golvend landschap komt hier prima uit. De suggestie van Johan kan ik wel onderschrijven. Dan start het hekwerk ook meer direct en leidt je mooi de verte in. Titel zou ik veranderen in "De heuvel af".
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtHet licht hoeft voor mij zeker niet altijd in de speciale uurtjes te zijn. de inhoud van je foto maakt hier veel goed. Een beeld dat voor zichzelf spreekt en je door het sterke element van de fietser meeneemt naar de koetjes en zo verder naar achter. Zonder die fietser had het mij minder bekoort.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment