Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeker jammer van het lichtmoment, voor de rest een aangename foto.
Ik wil voorstellen om eens te scrollen, net onder de maïs. Ik vind die uitsnede net wat prettig kijken.
Zeker jammer van het lichtmoment, voor de rest een aangename foto.
Ik wil voorstellen om eens te scrollen, net onder de maïs. Ik vind die uitsnede net wat prettig kijken.
Scrollen net geprobeerd... en ik moet je gelijk geven, dan krijg ik ongeveer 16/9 formaat en dat ziet er inderdaad beter uit zonder dat stuk asfalt. Dank voor de tip.
Het harde licht heb ik maar voor lief genomen, 'k vond het uitzicht te mooi om het niet vast te leggen.
Het licht hoeft voor mij zeker niet altijd in de speciale uurtjes te zijn. de inhoud van je foto maakt hier veel goed. Een beeld dat voor zichzelf spreekt en je door het sterke element van de fietser meeneemt naar de koetjes en zo verder naar achter. Zonder die fietser had het mij minder bekoort.
Fijne foto met veel diepte. Het golvend landschap komt hier prima uit. De suggestie van Johan kan ik wel onderschrijven. Dan start het hekwerk ook meer direct en leidt je mooi de verte in. Titel zou ik veranderen in "De heuvel af".
Het licht hoeft voor mij zeker niet altijd in de speciale uurtjes te zijn. de inhoud van je foto maakt hier veel goed. Een beeld dat voor zichzelf spreekt en je door het sterke element van de fietser meeneemt naar de koetjes en zo verder naar achter. Zonder die fietser had het mij minder bekoort.
Comment