Vierkante uitsnede:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De kwaakplek
Collapse
X
-
-
-
Re: De kwaakplek
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi !
En als ik bovenaan wat lucht wegschool tot vierkant beeld vind ik het nog mooierKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Prachtige dagfotografie. Heerlijk moment zo met die mooie weerspiegeling. Het gebruik en durf van de lege ruimte vind ik juist mooi.
Als je de foto wat kleiner plaatst (900 in de hoogte richting) hoeven we niet te scrollen voor het volledige beeld.
Dan sluit ik overigens ook niet uit, dat meer mensen mijn mening gaan delen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPrachtige dagfotografie. Heerlijk moment zo met die mooie weerspiegeling. Het gebruik en durf van de lege ruimte vind ik juist mooi.
Als je de foto wat kleiner plaatst (900 in de hoogte richting) hoeven we niet te scrollen voor het volledige beeld.
Dan sluit ik overigens ook niet uit, dat meer mensen mijn mening gaan delen.
Als sommigen hier de kleine moeite zouden nemen om bv: rechts te klikken en afbeelding bekijken en dan F11 te drukken zouden ze de foto in zijn geheel kunnen bewonderen. En inderdaad dan zouden sommigen waarschijnlijk hun mening gaan herzien omtrent het croppen.
Comment
-
Mooi natuurlijk beeld en geef mij maar de originele verticale versie
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment