Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi hoor, een prachtige lucht met de wolken op de goede plaats.
Zachte curve in de horizon/bomenrij die een mooi ankerpunt geeft tussen de lucht en de mooie reflecties.
Mooi !
En als ik bovenaan wat lucht wegschool tot vierkant beeld vind ik het nog mooier
Volledig mee eens maar de maker beslist. Bij een vierkante kijk werkt het zicht op de omgeving vanuit het standpunt dat je gekozen hebt ook veel beter, rustiger en minder vervormd.
Prachtige dagfotografie. Heerlijk moment zo met die mooie weerspiegeling. Het gebruik en durf van de lege ruimte vind ik juist mooi.
Als je de foto wat kleiner plaatst (900 in de hoogte richting) hoeven we niet te scrollen voor het volledige beeld.
Dan sluit ik overigens ook niet uit, dat meer mensen mijn mening gaan delen.
Prachtige dagfotografie. Heerlijk moment zo met die mooie weerspiegeling. Het gebruik en durf van de lege ruimte vind ik juist mooi.
Als je de foto wat kleiner plaatst (900 in de hoogte richting) hoeven we niet te scrollen voor het volledige beeld.
Dan sluit ik overigens ook niet uit, dat meer mensen mijn mening gaan delen.
Het is ook mijn mening dat het gekozen formaat prachtig werkt. De hoogte vd lucht geeft imo de rest meer zijn plaats.
Als sommigen hier de kleine moeite zouden nemen om bv: rechts te klikken en afbeelding bekijken en dan F11 te drukken zouden ze de foto in zijn geheel kunnen bewonderen. En inderdaad dan zouden sommigen waarschijnlijk hun mening gaan herzien omtrent het croppen.
Als ik de originele tot vierkant scrolde kwam hij mij beter over dan in de nu grotere up ...
ik herzie mijn mening en ik ga toch maar bij het origineel blijven daarom
Comment