Afgelopen weekend nog eens een vroege rit naar het Hallerbos gemaakt. 's Morgens valt het licht zo mooi tussen de bomen, wat ik hier heb trachten vast te leggen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hallerbos
Collapse
X
-
[Showcase] Hallerbos
Labels: Geen
-
-
Re: Hallerbos
Een klassieker dit, maar dan wel een hele mooie..
Prachtig het licht op de bloemen, maar vooral ook die frisgroene takken!!Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
-
Sluit me volledig aan bij de positieve commentaren...een vleugje mist ware meegenomen geweest....topfoto...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Mooi vastgelegd. Inderdaad een klassieker maar het is moeilijk om geen klassieker meer te maken van dit betoverend bos.
Comment
-
-
Mooie sfeervolle opname hoor, één van de betere
Een klassieker inderdaad maar alles wat hier tegenwoordig gepost wordt zijn klassiekers, of dit nu in eigen land, Schotland, Wales of ergens in het noorden is
Voor mij geen probleem en het is eens leuk om te zien dat er ook nog mooie opnames in eigen land kunnen gemaakt worden
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956Prachtig beeld met die binnenvallende zonnestraal. Orton ?
Oorspronkelijk geplaatst door FrakskeIets minder telewerking zou daar ook mooi geweest zijn.
Merci voor alle reacties!
Comment
-
Comment