Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Afgelopen weekend nog eens een vroege rit naar het Hallerbos gemaakt. 's Morgens valt het licht zo mooi tussen de bomen, wat ik hier heb trachten vast te leggen.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Mooie sfeervolle opname hoor, één van de betere
Een klassieker inderdaad maar alles wat hier tegenwoordig gepost wordt zijn klassiekers, of dit nu in eigen land, Schotland, Wales of ergens in het noorden is
Voor mij geen probleem en het is eens leuk om te zien dat er ook nog mooie opnames in eigen land kunnen gemaakt worden
Prachtig beeld met die binnenvallende zonnestraal. Orton ?
Hier geen Orton toegepast (enkel wat dodge en burn). Maar nadat ik ze gepost had dacht ik wel bij mezelf dat dit een goede kandidaat voor een Orton sausje was.
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske
Iets minder telewerking zou daar ook mooi geweest zijn.
Heb een breder beeld, maar vond dat daar iets te veel stoorzenders in zaten (o.a. enkele lastige takken ;-) )
Merci voor alle reacties!
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Comment