update uitsnede 1:1 en gecentreerd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het moet niet altijd een hele zijn ;-)
Collapse
X
-
-
Re: Het moet niet altijd een hele zijn ;-)
Inderdaad en ze is altijd mooi in welke gedaante ook. Heb beetje twijfel over het formaat van de foto, of die lege ruimte links nu een meerwaarde is of niet.
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtInderdaad en ze is altijd mooi in welke gedaante ook. Heb beetje twijfel over het formaat van de foto, of die lege ruimte links nu een meerwaarde is of niet.
anders ( als vierkant, stond hij helemaal aan de linker zijkant.
bedankt voor de reactie.
Comment
-
inderdaad mooie opname, maar wat moet gebeuren met die zwarte linker zijde, weet ik ook niet : als ik hier een derde links bedek, dan vind ik de compositie aangenamer om te bekijken. Maar proficiat.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Prima vastgelegd, ik kijk op een zwarte achtergrond dus ik zie de lege ruimte niet
Ik heb zelf ook lang getwijfeld, Als ik hem nu bekijk in mijn browser, staat hij wat meer in't midden,
anders ( als vierkant, stond hij helemaal aan de linker zijkant.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrima vastgelegd, ik kijk op een zwarte achtergrond dus ik zie de lege ruimte niet
Eigenaardige uitleg hoor, je kan toch ook je opname centreren in je topic
grts
Sieg
Dus goede tip
Aangezien ik mijn achtergrond zwart heb ingesteld, ziet het er voor mij ongeveer hetzelfde uit.
Op de update is de maan wel groter en de kraters zijn daardoor beter zichtbaar.
het is dus een verbetering
Comment
-
Comment