Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Inderdaad en ze is altijd mooi in welke gedaante ook. Heb beetje twijfel over het formaat van de foto, of die lege ruimte links nu een meerwaarde is of niet.
Inderdaad en ze is altijd mooi in welke gedaante ook. Heb beetje twijfel over het formaat van de foto, of die lege ruimte links nu een meerwaarde is of niet.
Ik heb zelf ook lang getwijfeld, Als ik hem nu bekijk in mijn browser, staat hij wat meer in't midden,
anders ( als vierkant, stond hij helemaal aan de linker zijkant.
inderdaad mooie opname, maar wat moet gebeuren met die zwarte linker zijde, weet ik ook niet : als ik hier een derde links bedek, dan vind ik de compositie aangenamer om te bekijken. Maar proficiat.
Prima vastgelegd, ik kijk op een zwarte achtergrond dus ik zie de lege ruimte niet
Ik heb zelf ook lang getwijfeld, Als ik hem nu bekijk in mijn browser, staat hij wat meer in't midden,
anders ( als vierkant, stond hij helemaal aan de linker zijkant.
Eigenaardige uitleg hoor, je kan toch ook je opname centreren in je topic
Prima vastgelegd, ik kijk op een zwarte achtergrond dus ik zie de lege ruimte niet
Eigenaardige uitleg hoor, je kan toch ook je opname centreren in je topic
grts
Sieg
Ik heb er niet bij stilgestaan dat dit kon, je ziet deze optie pas als je op meer opties klikt.
Dus goede tip
Aangezien ik mijn achtergrond zwart heb ingesteld, ziet het er voor mij ongeveer hetzelfde uit.
Op de update is de maan wel groter en de kraters zijn daardoor beter zichtbaar.
Comment