Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

#Nieuwpoort

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] #Nieuwpoort

SoMe-.jpg by Inge Hofmans, on Flickr

Re: #Nieuwpoort

Mooi met die dramatische lucht !
    Het heeft iets van een tekening, ik kan het best wel smaken !
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Knap gedaan, heel mooie wolkjes had je hier

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Zo'n mooie wolkenhemel en precies op de juiste plek dan is nog zo jammer van de lens vervorming in de foto.
        Bovenste deel van de vuurtoren staat schuin en de rechterkant van de pier loopt omhoog.
        Dit is gemakkelijk te corrigeren met de onderwerpen te selecteren en met de tool "Verdraaien" alles weer recht te zetten.
        Persoonlijk zou ik het doen want de foto is voor mij te mooi om die ongemoeid te laten.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Vind het ook een mooie, schone lucht en compo. bewerking loopt naar het randje toe en onderaan het een klein stukje meer gemogen
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Zo'n mooie wolkenhemel en precies op de juiste plek dan is nog zo jammer van de lens vervorming in de foto.
            Bovenste deel van de vuurtoren staat schuin en de rechterkant van de pier loopt omhoog.
            Dit is gemakkelijk te corrigeren met de onderwerpen te selecteren en met de tool "Verdraaien" alles weer recht te zetten.
            Persoonlijk zou ik het doen want de foto is voor mij te mooi om die ongemoeid te laten.
            De foto is genomen met een brandpunt van 10 mm op cropsensor. De vuurtoren en het paaltje stonden behoorlijk schuin en had ik al gecorrigeerd. Weer niet goed genoeg, dus? Ik zal het eens in photoshop proberen, want in Lightroom valt er al heel veel weg van de foto, dat ik er eigenlijk nog bij op wilde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
              Vind het ook een mooie, schone lucht en compo. bewerking loopt naar het randje toe en onderaan het een klein stukje meer gemogen
              Dankjewel. Op de oorspronkelijke foto stond er onderaan nog wel wat bij, maar door de sterke vervorming van de groothoek weg te werken, veel er al veel weg op de foto.

Comment

De wolkenlucht lijkt als een omhooggewaaide parasol over de vuurtoren te hangen. Het geeft iets bizar doch schone bizarheid is ook niet mis !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Zeer mooie zw/w. De wolken geven hier een duidelijk dramatische sfeer aan. De pier vind ik mooi in beeld gebracht, zowel links als rechts vind ik die op de juiste plaats afgeknipt. De vervorming van de vuurtoren is inderdaad jammer, maar aan de wetten van de optica kan je moeilijk tornen.
                  NB : jij alleen weet wat je hebt weggeknipt. Wij zien alleen het eindresultaat en ik (maar wie ben ik ?) vind wat ik te zien krijg erg mooi en de moeite om naar te kijken.
                  mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                  nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                  https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

heel knap
                    Peter
                    mijn website : klik

Comment

Fantastisch lucht heb je hier te pakken.
                      Knap hoor!
                      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                      Website - 500px - Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inge.pics Bekijk bericht
                        De foto is genomen met een brandpunt van 10 mm op cropsensor. De vuurtoren en het paaltje stonden behoorlijk schuin en had ik al gecorrigeerd. Weer niet goed genoeg, dus? Ik zal het eens in photoshop proberen, want in Lightroom valt er al heel veel weg van de foto, dat ik er eigenlijk nog bij op wilde.
                        Wist niet dat je lenscorrectie kon toepassen in LR.
                        In Ps hoef je niks te missen als je met "Verdraaien" alles recht zet. Wel eerst een kopie maken en deze bewerken.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

ik ben nu geen kenner en zeker geen Z/W liefhebber...maar bij deze kwam ik toch al enkele keren langs gelopen...en vind ik toch bijzonder mooi....

Groetjes
                          Freddy
                          https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Het geheel doet mij meer denken aan een potloodtekening dan een foto. Vooral door de omzetting en bewerking.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                              Knap gedaan, heel mooie wolkjes had je hier

grts
                              Sieg
                              Zo had ik het nog nooit gezien. Knap in beeld.Iets meer voorgrond zodat de bank er volledig opstaat.

Comment

Working...
                              X