Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
#Nieuwpoort
Collapse
X
-
-
Re: #Nieuwpoort
Knap gedaan, heel mooie wolkjes had je hier
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Zo'n mooie wolkenhemel en precies op de juiste plek dan is nog zo jammer van de lens vervorming in de foto.
Bovenste deel van de vuurtoren staat schuin en de rechterkant van de pier loopt omhoog.
Dit is gemakkelijk te corrigeren met de onderwerpen te selecteren en met de tool "Verdraaien" alles weer recht te zetten.
Persoonlijk zou ik het doen want de foto is voor mij te mooi om die ongemoeid te laten.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Vind het ook een mooie, schone lucht en compo. bewerking loopt naar het randje toe en onderaan het een klein stukje meer gemogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtZo'n mooie wolkenhemel en precies op de juiste plek dan is nog zo jammer van de lens vervorming in de foto.
Bovenste deel van de vuurtoren staat schuin en de rechterkant van de pier loopt omhoog.
Dit is gemakkelijk te corrigeren met de onderwerpen te selecteren en met de tool "Verdraaien" alles weer recht te zetten.
Persoonlijk zou ik het doen want de foto is voor mij te mooi om die ongemoeid te laten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtVind het ook een mooie, schone lucht en compo. bewerking loopt naar het randje toe en onderaan het een klein stukje meer gemogen
Comment
-
Zeer mooie zw/w. De wolken geven hier een duidelijk dramatische sfeer aan. De pier vind ik mooi in beeld gebracht, zowel links als rechts vind ik die op de juiste plaats afgeknipt. De vervorming van de vuurtoren is inderdaad jammer, maar aan de wetten van de optica kan je moeilijk tornen.
NB : jij alleen weet wat je hebt weggeknipt. Wij zien alleen het eindresultaat en ik (maar wie ben ik ?) vind wat ik te zien krijg erg mooi en de moeite om naar te kijken.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inge.pics Bekijk berichtDe foto is genomen met een brandpunt van 10 mm op cropsensor. De vuurtoren en het paaltje stonden behoorlijk schuin en had ik al gecorrigeerd. Weer niet goed genoeg, dus? Ik zal het eens in photoshop proberen, want in Lightroom valt er al heel veel weg van de foto, dat ik er eigenlijk nog bij op wilde.
In Ps hoef je niks te missen als je met "Verdraaien" alles recht zet. Wel eerst een kopie maken en deze bewerken.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
ik ben nu geen kenner en zeker geen Z/W liefhebber...maar bij deze kwam ik toch al enkele keren langs gelopen...en vind ik toch bijzonder mooi....
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKnap gedaan, heel mooie wolkjes had je hier
grts
Sieg
Comment
Comment