Bedankt voor 't kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Naar de overkant
Collapse
X
-
-
Re: Naar de overkant
Tof, mooi in zwart-wit. Misschien zou ik er wel een 16/9 van maken, het maakt het beeld soberder en rustiger.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZeker een prachtmoment en foto. De fietsers precies op de goede plaats.
Scherpte mankeert een beetje.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtInderdaad zonde van de scherpte
grts
Sieg
Comment
-
-
Ik vermoed de 'soldatenbrug'. De foto geeft me een raar gevoel bij deze mist situatie m.a.w. het zijn precies wolken die tot op de Demer hangen. Vind de sfeer alzo niet geheel geslaagd doch dat is mijn gevoel en probleem !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
de onscherpte vind je op gans de foto en draagt - naar mijn persoonlijk gevoel bij het kijken - sterk bij tot de sfeer die hier opgeroepen wordt. Zelf had ik de brug zelfs nog wat lichter gemaakt om de dromerige sfeer nog te versterken. Mooimijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Bedankt iedereen, voor de commentaren en bemerkingen. Dat de scherpte beter kon wist ik, en ik had er ook liever maar één fietser op gezien. Ik héb ook zo'n scherpe(re) opname met maar één fietser, maar dan weer zonder de eendjes. Het eeuwige dilemma van de fotograaf met veel kliks,...kiezen.
Comment
-
-
Mooie omstandigheden, mooi moment en zeer sterk in het zwart-wit .
Knappe opname.
Ik zou wel voor een meer panoramische uitsnede gaan. Door onderaan te croppen tot net boven de weerspiegeling van de brug wordt het beeld volgens mij rustiger.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk berichtMooie omstandigheden, mooi moment en zeer sterk in het zwart-wit .
Knappe opname.
Ik zou wel voor een meer panoramische uitsnede gaan. Door onderaan te croppen tot net boven de weerspiegeling van de brug wordt het beeld volgens mij rustiger.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Heel knap gezien en vastgelegd. Ik zou er niets aan veranderen, de rivier leidt de kijker mooi naar de brug en de fietsers.
Ik was aan het twijfelen of de foto nog beter zou zijn met meer contrast maar dat zou de zachte, mistige sfeer teniet doen.
Laten zoals het is dus want de foto is echt goed.
Comment
Comment