Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vermoed de 'soldatenbrug'. De foto geeft me een raar gevoel bij deze mist situatie m.a.w. het zijn precies wolken die tot op de Demer hangen. Vind de sfeer alzo niet geheel geslaagd doch dat is mijn gevoel en probleem !
de onscherpte vind je op gans de foto en draagt - naar mijn persoonlijk gevoel bij het kijken - sterk bij tot de sfeer die hier opgeroepen wordt. Zelf had ik de brug zelfs nog wat lichter gemaakt om de dromerige sfeer nog te versterken. Mooi
Bedankt iedereen, voor de commentaren en bemerkingen. Dat de scherpte beter kon wist ik, en ik had er ook liever maar één fietser op gezien. Ik héb ook zo'n scherpe(re) opname met maar één fietser, maar dan weer zonder de eendjes. Het eeuwige dilemma van de fotograaf met veel kliks,...kiezen.
Mooie omstandigheden, mooi moment en zeer sterk in het zwart-wit .
Knappe opname.
Ik zou wel voor een meer panoramische uitsnede gaan. Door onderaan te croppen tot net boven de weerspiegeling van de brug wordt het beeld volgens mij rustiger.
Mooie omstandigheden, mooi moment en zeer sterk in het zwart-wit .
Knappe opname.
Ik zou wel voor een meer panoramische uitsnede gaan. Door onderaan te croppen tot net boven de weerspiegeling van de brug wordt het beeld volgens mij rustiger.
Heel knap gezien en vastgelegd. Ik zou er niets aan veranderen, de rivier leidt de kijker mooi naar de brug en de fietsers.
Ik was aan het twijfelen of de foto nog beter zou zijn met meer contrast maar dat zou de zachte, mistige sfeer teniet doen.
Laten zoals het is dus want de foto is echt goed.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment