Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vigor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vigor

Zoiets kun je blijven naar kijken, zoals je daar waarschijnlijk ook een hele tijd kunt blijven zitten naar de zee kijken in het echt.
    grts,
    Raf.

Comment

Schitterend mooie omzetting, Patrick. Ook de compo en sluitertijd zijn helemaal top. (vooral de lichte "mist") rond de rotsen.
      Toch wil ik dat je gedurende de pauze iets meegeven om over na te denken. De omzetting is heerlijk contrastrijk, zowel de voorgrond als de lucht. Alles is echt prachtig.
      Een grote (ik meen Tjintjelaar) heeft wel de mening dat een te mooi bewerkte lucht, het risico met zich meebrengt dat voor en achtergrond gaan vechten om de aandacht.
      Zoiets is misschien ook een smaakkwestie, maar er zit waarschijnlijk wel iets in.
      Geniet van je pauze.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
        Zoiets kun je blijven naar kijken, zoals je daar waarschijnlijk ook een hele tijd kunt blijven zitten naar de zee kijken in het echt.
        grts,
        Raf.
        tja Raf ; dat zat er op dit moment niet in met windsnelheden tot boven de 100km/h ,dat is ook de reden waardoor je bij dergelijke lange sluitertijden toch leven in het water ziet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Schitterend mooie omzetting, Patrick. Ook de compo en sluitertijd zijn helemaal top. (vooral de lichte "mist") rond de rotsen.
          Toch wil ik dat je gedurende de pauze iets meegeven om over na te denken. De omzetting is heerlijk contrastrijk, zowel de voorgrond als de lucht. Alles is echt prachtig.
          Een grote (ik meen Tjintjelaar) heeft wel de mening dat een te mooi bewerkte lucht, het risico met zich meebrengt dat voor en achtergrond gaan vechten om de aandacht.
          Zoiets is misschien ook een smaakkwestie, maar er zit waarschijnlijk wel iets in.
          Geniet van je pauze.
          is dit hier het geval Johan ?
          o ja echte pauze is het niet ik ga mij de komende weken vers gebakken fotookes gaan maken
          ik heb die tjintelaar gevonden , daar zou ik nog wel iets kunnen van leren ,topwerk heeft die hoor !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            is dit hier het geval Johan ?
            !
            De lucht is wel mooi dramatisch donker afgewerkt, maar zeker niet schreeuwerig. Het was meer een gedachte die ik over wilde brengen.
            Want stel je eens voor dat je in de lucht de hooglichten had laten knallen. Dan hadden we niet meer geweten wat het onderwerp is.
            Veel plezier op fotojacht, en ik hoop dat het daar wat warmer is. (hoewel er prachtige koude streken op onze aardbol zijn)
            Misschien een tip : Tjintjelaar (and friends) hebben een mooi blaadje. Gratis te lezen , ook nog : Minimalism
            Onze vriend Christophe Staelens is in het laatste nr. ook vertegenwoordigd. En nog wel met een foto van bijna uit mijn achtertuin.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Het zal kouder zijn [emoji14]

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Comment

Een topper hoor
                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Tja... hier kan ik niets meer aan toevoegen... WAUW!
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

Comment

Dank voor jullie deugddoende reacties, tot binnenkort [emoji6][emoji4]

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Comment

Working...
                    X