Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die is wel heer sterk zeg..Compo erg mooi met veel diepte weten te creëren..En mooie stevige omzetting.. Klein senorvlekje linksboven in de lucht nog Patrick
Die is wel heer sterk zeg..Compo erg mooi met veel diepte weten te creëren..En mooie stevige omzetting.. Klein senorvlekje linksboven in de lucht nog Patrick
Schitterende foto en super door zijn zwart-wit expressie. De zee nog juist in beweging (balans) en de gejaagdheid van de wolken maken er een dynamische plaat van.
Ga nu maar wat rusten want al die 'glorie' heeft ook z'n tijd tot verwerking nodig. Leg er ook de riem af.
Niet de zee die ik zo graag zie maar ook geen platgestreken zee.
Ik zie sinds héééééél lang iets nieuws en ik vind het verdorie echt prachtig.
We weten al lang dat je een uitstekende fotograaf bent maar nu komt ge met een nieuwe stijl en die spreekt mij enorm aan.
Patrick, proficiat man dit is TOPFOTOGRAFIE!
Je hebt een trend gezet en hopelijk volgen er nog en krijg je ook navolgelingen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
We weten al lang dat je een uitstekende fotograaf bent maar nu komt ge met een nieuwe stijl en die spreekt mij enorm aan.
Je hebt een trend gezet en hopelijk volgen er nog en krijg je ook navolgelingen.
Dank voor het zeer mooi compliment Luc, doet mij plezier [emoji4]
Ik ben het helemaal eens met wat Luc hier schrijft, en het is niet beter te omschrijven.
Dit is echt fotografie van de bovenste plank.
Comment