dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vigor
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Vigor
Die is wel heer sterk zeg..Compo erg mooi met veel diepte weten te creëren..En mooie stevige omzetting..
Klein senorvlekje linksboven in de lucht nog PatrickNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtDie is wel heer sterk zeg..Compo erg mooi met veel diepte weten te creëren..En mooie stevige omzetting..
Klein senorvlekje linksboven in de lucht nog Patrick
Comment
-
Knappe opname Patrick en sterke omzetting, heel mooi
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Prachtig en krachtig, bijna buitenaards.
Comment
-
-
-
-
Schitterende foto en super door zijn zwart-wit expressie. De zee nog juist in beweging (balans) en de gejaagdheid van de wolken maken er een dynamische plaat van.
Ga nu maar wat rusten want al die 'glorie' heeft ook z'n tijd tot verwerking nodig. Leg er ook de riem af.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Niet de zee die ik zo graag zie maar ook geen platgestreken zee.
Ik zie sinds héééééél lang iets nieuws en ik vind het verdorie echt prachtig.
We weten al lang dat je een uitstekende fotograaf bent maar nu komt ge met een nieuwe stijl en die spreekt mij enorm aan.
Patrick, proficiat man dit is TOPFOTOGRAFIE!
Je hebt een trend gezet en hopelijk volgen er nog en krijg je ook navolgelingen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtNiet de zee die ik zo graag zie maar ook geen platgestreken zee.
We weten al lang dat je een uitstekende fotograaf bent maar nu komt ge met een nieuwe stijl en die spreekt mij enorm aan.
Je hebt een trend gezet en hopelijk volgen er nog en krijg je ook navolgelingen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtDank voor het zeer mooi compliment Luc, doet mij plezier [emoji4]
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met TapatalkKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtNiet de zee die ik zo graag zie maar ook geen platgestreken zee.
Dit is echt fotografie van de bovenste plank.
Comment
Comment