Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wangyou Forest
Collapse
X
-
-
Re: Wanyou Forest
Schitterende plaat, strak afgewerkt ook, ik hou er van.Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/
-
Heel mooi en heel apart Johan, het lijkt wel een glasplaat zo zuiver en toch zacht is die spiegeling
Hele mooie locatie
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
De details zijn hier inderdaad echt top, Zeer mooi....En inderdaad het was een pracht uniek plekje om te mogen fotograferen..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Een mooie locatie waar je ons van laat meegenieten.
Knappe afwerking.
Polarisatiefilter gebruikt ?
Comment
-
-
Weer een knap natuurbeeld, met verzorgde afwerking zoals we van u gewoon zijn Johan.
Alleen die dwarse boomstam in de voorgrond is een beetje storend, maar was misschien niet te vermijden.
Comment
-
Niet alledaags, al die bomen in het water.
Mooi gebracht, verzorgde foto
Comment
-
-
Re: Wangyou Forest
Heel knap met veel detail, sfeer en mooie compositie door de dwars liggende stam.
Comment
-
Allemaal bedankt voor de prachtige reacties.
@ Rudi : Inderdaad met een Polafilter genomen. Die heb ik overigens sinds een paar maanden herontdekt.
Als er maar enigszins vocht of glans te zien is, gaat hij erop. (en dat is echt veel) Vooral omdat je kleuren er zoveel op vooruit gaan.
Interessant weetje voor ND-filter gebruikers : De Pola werkt alleen als die VOOR de ND- staat. Zie : YouTube-filmpje
@ Steef : Bedankt voor het meedenken. Het idee hierachter is, dat de stam als natuurlijk onder-kader gebruikt wordt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtInteressant weetje voor ND-filter gebruikers : De Pola werkt alleen als die VOOR de ND- staat. Zie : YouTube-filmpje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtLijkt me enkel te zijn bij variabele ND-filters (wordt ook in de comments vermeld).
Dat een variable ND en een Pola een slechte combinatie is, zal zeker geen wonder zijn. (= 3 pola's achter elkaar)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtNet voor de zekerheid in real live geprobeerd. Bij gewone ND-filters precies hetzelfde, als in het filmpje .
Dat een variable ND en een Pola een slechte combinatie is, zal zeker geen wonder zijn. (= 3 pola's achter elkaar)
Vraag me dan wel af hoe dit zit bij de systemen van Formatt Hitech en Wine Country.
Bij deze zit namelijk de pola steeds achteraan.
Comment
Comment