Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wangyou Forest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Wangyou Forest

    Wonderlijk dat hoog in de bergen zo'n meertje is. Dat wil zeggen we hadden geluk, want het staat ook weleens droog.
    Toen we aankwamen hing er een prachtig sinistere nevel, maar die was helaas snel opgetrokken.

    Wangyou Forest.



    Alvast bedankt voor het kijken.
    Last edited by Johan1956; 20 februari 2018, 20:21.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Wanyou Forest

    Schitterende plaat, strak afgewerkt ook, ik hou er van.
    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

    Comment


    • #3
      Re: Wanyou Forest

      En wij hebben geluk dat we dit mogen bekijken!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Wanyou Forest

        Heel mooi en heel apart Johan, het lijkt wel een glasplaat zo zuiver en toch zacht is die spiegeling
        Hele mooie locatie

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Wanyou Forest

          De details zijn hier inderdaad echt top, Zeer mooi....En inderdaad het was een pracht uniek plekje om te mogen fotograferen..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Wanyou Forest

            Een mooie locatie waar je ons van laat meegenieten.
            Knappe afwerking.
            Polarisatiefilter gebruikt ?
            www.photo-rudi.be

            Comment


            • #7
              Re: Wanyou Forest

              Weer een knap natuurbeeld, met verzorgde afwerking zoals we van u gewoon zijn Johan.

              Alleen die dwarse boomstam in de voorgrond is een beetje storend, maar was misschien niet te vermijden.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Wanyou Forest

                Niet alledaags, al die bomen in het water.
                Mooi gebracht, verzorgde foto

                Comment


                • #9
                  Re: Wangyou Forest

                  Heel mooie plaat

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wangyou Forest

                    Heel knap met veel detail, sfeer en mooie compositie door de dwars liggende stam.
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wangyou Forest

                      Allemaal bedankt voor de prachtige reacties.
                      @ Rudi : Inderdaad met een Polafilter genomen. Die heb ik overigens sinds een paar maanden herontdekt.
                      Als er maar enigszins vocht of glans te zien is, gaat hij erop. (en dat is echt veel) Vooral omdat je kleuren er zoveel op vooruit gaan.
                      Interessant weetje voor ND-filter gebruikers : De Pola werkt alleen als die VOOR de ND- staat. Zie : YouTube-filmpje
                      @ Steef : Bedankt voor het meedenken. Het idee hierachter is, dat de stam als natuurlijk onder-kader gebruikt wordt.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wangyou Forest

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                        Interessant weetje voor ND-filter gebruikers : De Pola werkt alleen als die VOOR de ND- staat. Zie : YouTube-filmpje
                        Lijkt me enkel te zijn bij variabele ND-filters (wordt ook in de comments vermeld).
                        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                        Website - 500px - Instagram

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wangyou Forest

                          Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                          Lijkt me enkel te zijn bij variabele ND-filters (wordt ook in de comments vermeld).
                          Net voor de zekerheid in real live geprobeerd. Bij gewone ND-filters precies hetzelfde, als in het filmpje .
                          Dat een variable ND en een Pola een slechte combinatie is, zal zeker geen wonder zijn. (= 3 pola's achter elkaar)
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wangyou Forest

                            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                            Net voor de zekerheid in real live geprobeerd. Bij gewone ND-filters precies hetzelfde, als in het filmpje .
                            Dat een variable ND en een Pola een slechte combinatie is, zal zeker geen wonder zijn. (= 3 pola's achter elkaar)
                            Hmm... ga hier ook eens testen als ik tijd heb. (Bij mij staat de pola altijd vooraan hoor ;-) )

                            Vraag me dan wel af hoe dit zit bij de systemen van Formatt Hitech en Wine Country.
                            Bij deze zit namelijk de pola steeds achteraan.


                            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                            Website - 500px - Instagram

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wangyou Forest

                              Uitzonderlijk en speciaal gecreëerd door moeder natuur in dankbaarheid door een landschapsfotograaf vastgelegd. Interessant mooi
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                              Comment

                              Working...
                              X