update, ontruist (poging)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gold
Collapse
X
-
-
Re: Gold
De zonnestralen in de onderste helft van het beeld zijn prachtig! Maar de kleur komt een beetje onnatuurlijk over op mij. Heb je daar veel aan gesleuteld of was het echt zo?
Ik twijfel of ik meer van de zee zou willen zien of niet, kom er niet helemaal uit.
Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2
-
Ik denk dat je hier alles mee had om een prachtige foto af te leveren (misschien wat meer water).
Spijtig genoeg was het partytime in fotoshop. Het blauw vd lucht is groen/geel geworden, groene zweem in de donkere wolken etc... En dan die ruis die blijkbaar je handelsmerk is geworden.
Spijtig want ik heb van jouw al goede foto's gezien (waar ook minder nabewerking aan te pas kwam).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk berichtIk denk dat je hier alles mee had om een prachtige foto af te leveren (misschien wat meer water).
Spijtig genoeg was het partytime in fotoshop. Het blauw vd lucht is groen/geel geworden, groene zweem in de donkere wolken etc... En dan die ruis die blijkbaar je handelsmerk is geworden.
Spijtig want ik heb van jouw al goede foto's gezien (waar ook minder nabewerking aan te pas kwam).
Toch bedankt om te reagerenvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KrisR79 Bekijk berichtDe zonnestralen in de onderste helft van het beeld zijn prachtig! Maar de kleur komt een beetje onnatuurlijk over op mij. Heb je daar veel aan gesleuteld of was het echt zo?
Ik twijfel of ik meer van de zee zou willen zien of niet, kom er niet helemaal uit.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtNiks aan veranderd, net nog een gecontroleerd en WB: als opname. dank voor reactie!
Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2
Comment
-
-
Kleuren kan ik wel ergens snappen, de natuur doet soms rare dingen en het is aan ons om ze vast te leggen
Tevens een beetje artistieke vrijheid moet kunnen uiteraard
Maar inderdaad toch weer spijtig van de duidelijk aanwezige ruis Sien, heb je hier de schaduwen mss wat teveel opgetrokken ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooie zonneharp had je daar te pakken.
Maar ik ben volledig akkoord met de voorgangers ivm groene kleuren, ruis en misschien wat meer water in compositie. Voor mij stoort de uitgebrande lucht ook wel, het wordt daar beetje 'brokkerig'. Update heeft ook (te) veel ruis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtMet alle respect maar hier is niets aan de kleuren veranderd zo binnen gehaald in LR (!) en zo geexporteerd. Dus niks partytime. De ruis heb ik getracht te verminderen in Dfine(!)zie up.
Toch bedankt om te reageren" Make RAW Not WAR"Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100
Comment
Comment