Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De zonnestralen in de onderste helft van het beeld zijn prachtig! Maar de kleur komt een beetje onnatuurlijk over op mij. Heb je daar veel aan gesleuteld of was het echt zo?
Ik twijfel of ik meer van de zee zou willen zien of niet, kom er niet helemaal uit.
Ik denk dat je hier alles mee had om een prachtige foto af te leveren (misschien wat meer water).
Spijtig genoeg was het partytime in fotoshop. Het blauw vd lucht is groen/geel geworden, groene zweem in de donkere wolken etc... En dan die ruis die blijkbaar je handelsmerk is geworden.
Spijtig want ik heb van jouw al goede foto's gezien (waar ook minder nabewerking aan te pas kwam).
Ik denk dat je hier alles mee had om een prachtige foto af te leveren (misschien wat meer water).
Spijtig genoeg was het partytime in fotoshop. Het blauw vd lucht is groen/geel geworden, groene zweem in de donkere wolken etc... En dan die ruis die blijkbaar je handelsmerk is geworden.
Spijtig want ik heb van jouw al goede foto's gezien (waar ook minder nabewerking aan te pas kwam).
Met alle respect maar hier is niets aan de kleuren veranderd zo binnen gehaald in LR (!) en zo geexporteerd. Dus niks partytime. De ruis heb ik getracht te verminderen in Dfine(!)zie up.
Toch bedankt om te reageren
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
De zonnestralen in de onderste helft van het beeld zijn prachtig! Maar de kleur komt een beetje onnatuurlijk over op mij. Heb je daar veel aan gesleuteld of was het echt zo?
Ik twijfel of ik meer van de zee zou willen zien of niet, kom er niet helemaal uit.
Niks aan veranderd, net nog een gecontroleerd en WB: als opname. dank voor reactie!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Kleuren kan ik wel ergens snappen, de natuur doet soms rare dingen en het is aan ons om ze vast te leggen
Tevens een beetje artistieke vrijheid moet kunnen uiteraard
Maar inderdaad toch weer spijtig van de duidelijk aanwezige ruis Sien, heb je hier de schaduwen mss wat teveel opgetrokken ?
Mooie zonneharp had je daar te pakken.
Maar ik ben volledig akkoord met de voorgangers ivm groene kleuren, ruis en misschien wat meer water in compositie. Voor mij stoort de uitgebrande lucht ook wel, het wordt daar beetje 'brokkerig'. Update heeft ook (te) veel ruis.
Met alle respect maar hier is niets aan de kleuren veranderd zo binnen gehaald in LR (!) en zo geexporteerd. Dus niks partytime. De ruis heb ik getracht te verminderen in Dfine(!)zie up.
Toch bedankt om te reageren
Die ruis, dat was het eerste wat mij opviel en de uitgebeten lucht. ruis was te voorkomen. ISO 100 en statief...
Comment