Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
River Etive - Waterval
Collapse
X
-
[Showcase] River Etive - Waterval
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
-
Re: River Etive - Waterval
Je gaat alvast heel veel mensen blij maken die van "echt water" houden..haha.
Compo knap met het water zo verdwijnend naar de hoek, en de woestheid van het water hier goed te zien..Ook het mooi dorre gras geeft lekker contrast
Klein dingetje...Staat daar nu iemand met een camera links in het beeld..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtJe gaat alvast heel veel mensen blij maken die van "echt water" houden..haha.
Compo knap met het water zo verdwijnend naar de hoek, en de woestheid van het water hier goed te zien.Ik wilde nog schrijven dat ik blij was water te zien en geen melk
Mvg Philip
Comment
-
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik kan me bij deze foto wel de ruwheid en grootsheid van het landschap voorstellen.
Comment
-
Het is weer eens iets anders die onrustigheid van het ruwe water
Voor de rest Johan heb ik een beetje een opgesloten gevoel in deze opname, ik wordt eigenlijk belemmert om verder te kijken in de opname door de zware rotsen
Een hoger standpunt had hier zeker een meerwaarde geweest indien dat mogelijk was
Sorry Johan voor de ditmaal negatievere reactie maar dat gevoel krijg ik bij deze opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtJe gaat alvast heel veel mensen blij maken die van "echt water" houden..haha.
Compo knap met het water zo verdwijnend naar de hoek, en de woestheid van het water hier goed te zien..Ook het mooi dorre gras geeft lekker contrast
Comment
-
Jos is in zijn nopjes en door de tijd zal hij ook even blij worden 'echt water' te mogen aanschouwenDe foto verteld duidelijk de woestheid van de natuur aldaar en compo zit goed. Opmerkingen kan me tot in het oneindige maken op elke foto en misschien heeft Sieg hier wel een punt om de omgeving nog interessanter voor te stellen. Zoals steeds knap afgewerkt
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Een paar hertjes op de foto had anders ook mooi geweest hoor JohanOp het linker rotsblok of op de rechter laagste helling bijvoorbeeld
.
Mooie compo en lekker wild water maar je kent mij hé, voor mij mocht het water evengoed wat langzamer stromen.
Comment
-
Comment