Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Contrasten
Collapse
X
-
-
Re: Contrasten
Mooi moment aan de ksut vastgelegd Jan, de kleuren kunnen daar soms aardig uit de hoek komen, steeds verassend
Goed gekozen compo waarbij de waterlijn ons mooi naar je onderwerp voert
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Sprong er meteen uit deze, vind hem dan ook zeer goed, een foto die meer zegt dan enkel een mooi plaatje van het strand (Ps zou personlijk de mensen in de achtergrond die twee zwarte streepjes nog wegclonen).
Comment
-
Heel mooi deze Jan..
Het licht over het strand is prachtig, maar ook de compo zo met de waterlijn tot aan de wandelaar kijkt heerlijk weg.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Hartelijk dank voor alle mooie reacties.
@K.photo: Ik heb nagedacht over het weghalen van de twee mensen in de verte om de reden die jij ook aangeeft maar het bleek dat juist het laten staan van die twee het eenzame gevoel versterkte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtZonder twijfel een schitterende foto, zowel door zijn inhoud, sfeer en kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtHartelijk dank voor alle mooie reacties.
@K.photo: Ik heb nagedacht over het weghalen van de twee mensen in de verte om de reden die jij ook aangeeft maar het bleek dat juist het laten staan van die twee het eenzame gevoel versterkte.
Comment
-
Comment