Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lighthouse @ Blankenberge
Collapse
X
-
-
Re: Lighthouse @ Blankenberge
Mooi gedaan en pakken sfeer in deze opname
Zelf had ik de vertekening eruit gehaald maar da's persoonlijke keuze
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Schitterende kleuren hier te pakken, mooi belicht ook..
Mocht je de vertekening kunnen corrigeren zou dit de foto zeker nog veel goeds doen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Heel mooi qua compo en sfeer. In de af(be)werking van de foto kan er nog wel wat meer uit gehaald worden denk ik.
Comment
-
Comment
-
Heel mooie kleuren. Vooral omdat links en rechts zo totaal anders zijn. Het duistere doet het voor mij goed
Inderdaad zou de vertekening opknappen, een verbetering zijn. Vooral de rondgang en "pet" van het vuurtorentje.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Bedankt voor de moeite,maar jammer dat de originele niet meer zien. Vergelijken wordt dan moeilijk.
Wat een mooie diaserie gaat er lopen als we je website bezoeken. Dikke complimenten.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
-
Weet ook niet waarom de originele foto verdwenen is.Waarschijnlijk iets mis gelopen met photobucket.Zal morgen eens opnieuw de originele foto proberen te posten.Mvg JurgenMijn webste....www.jurgendeblaerephotography.com
Comment
-
Bedankt voor de reacties.👍🏻Mijn webste....www.jurgendeblaerephotography.com
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBedankt voor de moeite,maar jammer dat de originele niet meer zien. Vergelijken wordt dan moeilijk.
Wat een mooie diaserie gaat er lopen als we je website bezoeken. Dikke complimenten.Mijn webste....www.jurgendeblaerephotography.com
Comment
-
Bedankt voor het rechttrekken van de planken
Maar mij ging het vooral om de verticale vertekening.(al kan dat een keuze zijn, die ik respecteer)
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
Comment