Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie opname die hier veel beter tot haar recht komt , jammer dat de foto's in de challenge op een veel lagere resolutie te zien zijn. De bestandgroote van de winnende foto was amper 19kb.
Heel mooie kwaliteitsvolle opname die in de grote versie volledig tot uiting komt.
De centrale plaatsing en symmetrie doen het zeer goed in combinatie met de lange sluitertijd.
De LE heeft een speciaal 'kalmerend' effect op de zee en brengt samen met de persoon de plaat in overeenstemming met de titel.
het is niet het zand maar het water met een lange korte sluitertijd
Oh, ik dacht dat het zand was dat van de zee richting duinen waaide maar het is water.
Heel goed gedaan en inderdaad passend hier bij het onderwerp.
Die persoon moest dan wel 8 seconden onbeweeglijk daar staan.
grts,
Raf.
Knap!!
Wat ik hier vooral mooi vind is dat de beweging van het water in dezelfde richting loopt als het piertjes waardoor er echt mega veel diepte ontstaat, de centrale positie van jezelf versterkt dit nog extra..Erg mooi..
Oh, ik dacht dat het zand was dat van de zee richting duinen waaide maar het is water.
Heel goed gedaan en inderdaad passend hier bij het onderwerp.
Die persoon moest dan wel 8 seconden onbeweeglijk daar staan.
grts,
Raf.
Mooie opname Patrick, niet makkelijk om zo lang stil te staan, heb het zelf ook al geprobeerd zonder succes ...
Je schrijft dat je daar staat met een afstandsbediening, welke gebruik je dan als ik vragen mag ?
Ik had jouw stijl wel herkend in de challenge. Knap beeld in elk geval
je voorlopig hoogste score dacht ik, ik zeg dus wel duidelijk voorlopig hé
Knap beeld maar in dit geval had een langere sluitertijd het waarschijnlijk nog beter gedaan.
Was ik in de loop van de laatste challenge aan zee langs geweest dan had ik ook iets met de grote plas proberen te maken.
Deze vind ik eerlijk gezegd nog sterker dan die met het standbeeld. Ook de bewerking is mooi gedaan.
De pier en jij zijn net een soort rots in de branding. Ook de dwingende convergerende lijnen heel mooi gebruikt.
Een Topper, Patrick.
Mooie opname Patrick, niet makkelijk om zo lang stil te staan, heb het zelf ook al geprobeerd zonder succes ...
Je schrijft dat je daar staat met een afstandsbediening, welke gebruik je dan als ik vragen mag ?
grts
Sieg
ong zoiets Siegfried
daarmee kan je een grote afstand overbruggen want het werkt op radio frequentie ,gewoon in je hand en klik als je klaar staat ,heel handig
Comment