Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Le Petit Minou
Collapse
X
-
[Showcase] Le Petit Minou
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Le Petit Minou
Wederom een mooi lichtmoment uitgekozen (dit kwam ik letterlijk ook al ergens anders tegen) Jos. De Petit Minou staat er gekleurd op. Fraaie diepte verkregen door de lange toegangsweg.
Ik vond het niet zo'n spectaculaire vuurtoren maar de foto toont haar op zijn best
-
Comment
-
Machtig licht. Fantastisch moment.
Kunst refereert graag naar andere kunst, liefst wat verdoken. En dit is een mooi voorbeeld. Dit keer naar de kunst van Esher. Leuk gedaan.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Grandioze sfeer en compo, Jos.
Heel mooi gebruik gemaakt van de lijnen en het schitterende kleur- en lichtmoment.
De sluitertijd heeft ervoor gezorgd , dat je het vuurtorenlicht altijd te pakken hebt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooi afgewerkt beeld met strakke compositie vertrekkend vanuit de linkerhoek. Scherpte en kleuren zitten ook dik in orde. Het kader vind ik een hier beetje dominant maar zegt niets over de foto zelf.
Comment
-
Prachtig vastgelegd. In feite kan ik daar weinig aan toevoegen; mooie zachte kleuren, mooie compo, zacht licht,...
Geert
Comment
-
Mooi landschap in een mooie bewerking (zoals we van je gewend zijn).Mvg Philip
Comment
-
-
Bedankt voor alle mooie reacties en complimenten..Doet me weer heel goed..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
jos, ik wil toch nog graag eens terugkeren op mijn Escher opmerking.
Ben ik nu echt de enige die vindt dat degene die in het begin van die brug loopt riskeert er af te vallen ? Op mijn gsm stoort het wat minder, op tablet en PC stoort me dat perspectief mateloos.
Sorry als ik de bal totaal mis sla, maar ik begrijp eigenlijk echt niet wat daar juist aan de hand is.Last edited by Iegienie; 30 november 2017, 18:54.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Ik had een foto van een poes verwacht maar in plaats daarvan zie ik een mooi beeld met veel diepte en licht dat de kleuren prachtig beïnvloedt.
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
Comment