Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Petit Minou

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Le Petit Minou

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
    jos, ik wil toch nog graag eens terugkeren op mijn Escher opmerking.

Ben ik nu echt de enige die vind dat degene die in het begin van die brug loopt riskeert er af te vallen ? Op mijn gsm stoort het wat minder, op tablet en PC stoort me dat perspectief mateloos.

Sorry als ik de bal totaal mis sla, maar ik begrijp eigenlijk echt niet wat daar juist aan de hand is.
    Ik begrijp denk ik niet helemaal wat je bedoelt Pieter?
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

zalige foto ,zo zacht van licht ! ook een prachtige locatie ,die ik het komend jaar zeker eens zal aandoen ,knap werk weeral Jos

Comment

geen paniek, jos, de foto zal imho recht de HoF in vliegen. Ik heb een pm gestuurd met wat ik meen te denken, maar gezien ik de enige ben zal ik het wel verkeerd hebben.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

De weg onderaan lijkt inderdaad serieus af te hellen, ja. Maar storen doet dit mij niet.

Comment

Ik denk dat het vooral optisch bedrog is, omdat je aan de ene kant , tegen de zijkant kijkt en aan de andere kant, recht op de rand.
            Jos is niet de enige, want vandaag kwam de Landscape Photography Magazine binnen, met dezelfde plaats en ongeveer gelijke compo. klik
            Ondanks dat, toch een kanshebber voor maandag, denk ik.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Ik denk dat het vooral optisch bedrog is, omdat je aan de ene kant , tegen de zijkant kijkt en aan de andere kant, recht op de rand.
              Jos is niet de enige, want vandaag kwam de Landscape Photography Magazine binnen, met dezelfde plaats en ongeveer gelijke compo. klik
              Ondanks dat, toch een kanshebber voor maandag, denk ik.
              Ook het hogere standpunt (vergeleken met de foto uit dat magazine) en vooral de lijnen gevormd door de straatstenen onderaan suggereren die helling die er niet is denk ik.
              grts,
              Raf.

Comment

Zal dan toch een beetje aan mijn ogen liggen, maar ik zie de optische illusie hier niet, ook niet in de foto van Landscape Photography Magazine...Ach ja hij valt gelukkig in de smaak, bedankt voor alle mooie reacties en complimenten..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

Comment

Mij viel die draai vooraan mij wel wat op maar ik reageer daar de laatste tijd niet meer op daar men mij daar enkele jaren geleden eens flink voor over de hekel haalde.
                  Jammer genoeg kunnen we die foto niet meer zien, is zoals vele wat oudere foto's verdwenen.
                  In dit beeld is het fenomeen waar het om gaat minder aanwezig dan toen maar de vergelijking van die magazine-foto met dit beeld onderstreept die kanteling voor mij toch wel meer dan wat ik eerst zag.
                  Ik heb eens goed nagedacht en denk nu te weten hoe het komt maar een dezer maak ik enkele testopnames waarmee mijn hypothese dan staat of valt.
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Even een groothoekopname gemaakt in portretstand om aan te tonen waar het nu om gaat.
                    KLIK
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                    X