Het was er koud en winderig:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lac de l'Eau d'Heure
Collapse
X
-
-
Re: Lac de l'Eau d'Heure
Een mooi stukje gevonden aldaar wat niet zo evident is
Mooie details, goed vastgelegd maar toch om één of andere reden werkt de compo niet voor mij
De lucht ziet er prachtig uit en denk dat ik deze graag had gezien met wat meer daarvan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooie compo en de vooral grijs-donkere tinten doen het voor mij goed.
De verscherping is wat op het randje.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Ik volg Sieg wel. Misschien was het nog mooier geweest met een lager standpunt en wat meer lucht. De grijstinten vind ik hier helemaal passen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtEen mooi stukje gevonden aldaar wat niet zo evident is
Mooie details, goed vastgelegd maar toch om één of andere reden werkt de compo niet voor mij
De lucht ziet er prachtig uit en denk dat ik deze graag had gezien met wat meer daarvan
grts
Sieg
Comment
-
-
Wel mooi die diepzwarte rotsen daar, en knap het detail er in gehouden..De long exposure prima keuze hier..
Tip van Kurt is wellicht niet zo'n gek idee.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Compositie lijkt mij zeer goed; rotsen vooraan zijn mooi in balans met de grote lege watervlakte en de 3 elementen: rotsen vooraan en heuvels op de horizon links en rechts leiden je allemaal direct naar dat stukje verlichte lucht centraal.
Het water iets oplichten en contrast geven en de wolken iets meer contrast gaat imo een betere tonaliteit geven.
Comment
Comment