Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfst in Twente 2
Collapse
X
-
[Showcase] Herfst in Twente 2
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Herfst in Twente
Lekker frisse kleurtjes, bijna lenteachtig zelfs ware het niet voor de afgevallen blaadjes. Het geheel komt wat te druk over vind ik persoonlijk, beetje het bos kwijt door het gebladerte.
Comment
-
Mooie frisse opname Johan, als je nu terugkeert met deze storm denk ik dat het beekje vol ligt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooi licht, ook in combinatie met die kleine gebieden op de linkeroever waar wat rechtstreeks zonlicht op valt. De sloot leidt mooi naar het punt in de foto met de grootste dichtheid in de bladeren waar de opname inderdaad wat pointillistisch oogt.
Mvg.,
Smets4.
Comment
-
-
-
Vind hem persoonlijk niet echt heel druk...Je ogen worden vanzelf mee geleid door het beekje..En juist al die blaadjes met die mooie tinten is erg mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Allemaal bedankt voor de schitterende reacties.
Misschien dat sommigen het wel begrepen hebben, maar de nabewerking speelt bij deze foto een grote rol.
Het dromerige heb ik verkregen door een gedeelte van de foto te overgieten met een Orton-sausje.
De Orton laag heb ik t/m de bruine onderlaag weer weg-geschilderd, evenals de stammen van de bomen.
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtprachtig zeg Johan ,toch één van de mooiste herfstfoto's die ik al heb gezienNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Heel erg knap. Net een impressionistisch schilderij. Tof dat je ook de bewerking wilt vermelden.
Comment
Comment