Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Golden Étretat [ update ]
Collapse
X
-
[Showcase] Golden Étretat [ update ]
Last edited by jos82; 21 november 2017, 20:39.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Golden Étretat
Wauw, heel heftig dit. Jij kiest de tijdstippen wel heel goed. Sterke compo met heel fraaie spiegeling en bovendien ook nog wat stenen op de bodem zichtbaarLast edited by olivetti; 21 november 2017, 19:28.
-
idd heel heftig ,miss iets te zou de hooglichten toch ietsje verminderen , maar voor de rest weeral prima hoor ,vooral het detail valt mij weer op
denk zelfs dat het detail nog zou verbeteren door het omlaag brengen van die hooglichten ,maar niet teveel hè
Comment
-
wow. daarjuist op bopatje zijn foto gezegd "één van de foto's van de week", maar deze toch ook. Ik had net dezelfde reactie als het eerste woord van olivetti zijn commentaar.
het spetterende licht, het feit dat ik deze nog niet op deze manier gezien had, de weerspiegeling, de avondwolkjes, de afwerking, de compo. bravo !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Bedankt al voor de mooie complimenten..
Goede tip Patrick.., Ik had het histogram mooi vullend gezet, maar nu met de hooglichten wat verlaagd zit er meer detail in, de gouden kleur komt nog beter over en ik vind het contrast met het blauw mooier geworden..Bedankt!!Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtBedankt al voor de mooie complimenten..
Goede tip Patrick.., Ik had het histogram mooi vullend gezet, maar nu met de hooglichten wat verlaagd zit er meer detail in, de gouden kleur komt nog beter over en ik vind het contrast met het blauw mooier geworden..Bedankt!!
Comment
-
-
Re: Golden Étretat [ update ]
Prachtige opname Jos, mooi die laatste gouden gloed van de dag die de rotsen laat kleuren
Weer eentje voor maandag zou ik zeggen
(weet niet of ik de kader hier een meerwaarde vind .....)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Schitterend Jos, petje af voor deze. Ben nu al zo vaak daar geweest maar nog nooit langs die zijde naar beneden geweest, wist zelfs niet dat dit kon.
Comment
-
Ik vind dit een topplaatje. Goed gekozen... Etretat nog nooit zo gezien.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo P2a42 met TapatalkThere are days where the act of seeing appears to be true happiness.
| Lumix S1 | Lumix 24-105 | Lumix 70-300 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Lumix GX80 | Laowa 10 | PL 15 1.7 | OLY 25 1.8 | PL 42,5 1.7 | Sigma 60 2.8 | PL 14-140 | PL 100-300 |
Comment
-
Dit is zeker een topplaat, Jos. Prachtige kleuren en zeker het spiegeltje/compo is heel goed gekozen.
Ik was er (helaas) niet bij, maar gevoelsmatig lijken de tinten van de originele me natuurlijker. Door het dimmen van de hooglichten, is nl. de saturatie toegenomen.
Maar jij stond er bij en keek er naar, dus het is maar een gedachte.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Bedankt voor alle fijne reacties..
De update is zeker wat meer verzadigt dan de realiteit, maar ja soms mag het iets mooier zijn dan het werkelijk was toch.
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtSchitterend Jos, petje af voor deze. Ben nu al zo vaak daar geweest maar nog nooit langs die zijde naar beneden geweest, wist zelfs niet dat dit kon.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment