Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vik Black Beach

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vik Black Beach

    Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
    Zegt DC je iets ? (Het is geen Washington)
    ah ja

    Comment


    • #17
      Re: Vik Black Beach

      Oorspronkelijk geplaatst door geert62 Bekijk bericht
      Prachtig.
      Al is geen enkele foto imo een levensbedreigend risico waard, voor jezelf of voor potentiele redders.

      grten, Geert
      Zeer mee eens maar waar trek je die grens ? De factor "toeval" laat zich ook niet haarfijn inschatten, verre van....
      Ik heb ergens een foto waar ik onderaan de voet sta van een bevroren/smeltende waterval sta in Särna (Zweden) terwijl de brokken ijs rond mij neervielen. Dat was compleet onverantwoord, één op mijn kop en het was passé.
      Aan de andere kant is die waterval populair bij ijsklimmers, ik wou al jaren bevestiging van het verhaal dat er iemand was gevallen in een kloof waar ze niet bij konden, het verhaal wil dat ze hem hebben horen tieren tot het einde. Nu had ik verleden jaar het geluk om de warden van het Fulufjällnaturum te spreken. Het verhaal klopt dus.
      Het is zo moeilijk om daar een oordeel over te vellen als je beseft dat extreme sporten worden getolereerd (met uitzondering van het base-jumpen bij Trollveggen dat al vele jaren bij wet verboden is)

      Comment

      Working...
      X