Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Breaking
Collapse
X
-
-
Re: Breaking
Hele mooie sfeer, maar er is precies iets mis met de kleuren... althans op mijn scherm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtHele mooie sfeer, maar er is precies iets mis met de kleuren... althans op mijn scherm.Wat er eventueel mis is, kan ik mijn vinger ook niet op leggen.
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Sfeervol maar voor mij net wat een te groot stuk uitgebrand rond de zon
Kleuren zijn inderdaad heel apart, zeker in de lucht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
Het zonnetje is wat uitgebrand, maar buiten dat toch wel knap hoor met zoveel tegenlicht en dan veel detail in schaduwen...Denk HDR toegepast.
Alles is natuurlijk smaakgebonden, maar persoonlijk zou ik de magentazweem toch proberen weg te halen, is alleen vrij lastig heb hem eens ingeladen, en simpel even klikken op het paars in de wolk geeft niet het gewenste effect.
Met een beetje spelen met apparte aanpassingen voor lucht en voorgrond zou ik tot zoiets komen..KLIK, heb ook de voorgrond iets donkerder getrokken om het wat natuurlijker te laten ogen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtAlles is natuurlijk smaakgebonden, maar persoonlijk zou ik de magentazweem toch proberen weg te halen, is alleen vrij lastig heb hem eens ingeladen, en simpel even klikken op het paars in de wolk geeft niet het gewenste effect.
Met een beetje spelen met apparte aanpassingen voor lucht en voorgrond zou ik tot zoiets komen..KLIK, heb ook de voorgrond iets donkerder getrokken om het wat natuurlijker te laten ogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtHet zonnetje is wat uitgebrand, maar buiten dat toch wel knap hoor met zoveel tegenlicht en dan veel detail in schaduwen...Denk HDR toegepast.
Alles is natuurlijk smaakgebonden, maar persoonlijk zou ik de magentazweem toch proberen weg te halen, is alleen vrij lastig heb hem eens ingeladen, en simpel even klikken op het paars in de wolk geeft niet het gewenste effect.
Met een beetje spelen met apparte aanpassingen voor lucht en voorgrond zou ik tot zoiets komen..KLIK, heb ook de voorgrond iets donkerder getrokken om het wat natuurlijker te laten ogen.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment