Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rijstveld 2 + Update
Collapse
X
-
-
Re: Rijstveld 2
Dit vind ik een mooie Johan. Knap hoe het beeld dichtloopt naar achteren toe en goede compo. Beetje spijtig dat je hier geen boeiendere lucht, lichtinval had.
-
Een mooie open voorgrond door de mindere begroeiing en fijn zoals het lichtgroene pad ons naar de horizon leidt. Het gifgroen van de aziatische rijstvelden zien we hier nooit en is voor mij altijd bjizonder
Comment
-
-
Mooi weer met al die lijnen, vooral de kronkelende lijn die je volledig de diepte inleid
Ik denk wel dat er nog genoeg informatie in de lucht aanwezig is om deze net iets interessanter af te werken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
de lucht iets interessanter, en iets beter gebruik maken van het groene wegje doorheen de rijst, zou ik durven voor te stellen ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Allen bedankt voor de mooie reactie en Patrick bedankt voor je kritische blik.
De lucht zat zeker meer in, maar het opgelichte rijstveld past niet in het moment.
Het was nl. bewolkt en ca. 3 kwartier voor valavond. Oplichten doet bijna vermoeden dat de zon schijnt.
Maar het kan ook zijn dat het beeld van toen, teveel in mijn herinnering zit. Omdat ik zeker opensta voor suggesties, een update bijgeplaatst.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Comment
Comment