Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijstveld 2 + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Rijstveld 2 + Update

    Rijstveld 2.



    Update.


    Bedankt voor het kijken.
    Last edited by Johan1956; 20 november 2017, 19:56.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Rijstveld 2

    Dit vind ik een mooie Johan. Knap hoe het beeld dichtloopt naar achteren toe en goede compo. Beetje spijtig dat je hier geen boeiendere lucht, lichtinval had.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Rijstveld 2

      Bedankt voor de mooie reactie, Kurt.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Rijstveld 2

        mooi Johan maar zou hem miss wat meer pit geven ,vooral de lucht vind ik wat flets ,het groen oogt ook wat somber , opgebied van scherpte is hij wel prima

        Comment


        • #5
          Re: Rijstveld 2

          Een mooie open voorgrond door de mindere begroeiing en fijn zoals het lichtgroene pad ons naar de horizon leidt. Het gifgroen van de aziatische rijstvelden zien we hier nooit en is voor mij altijd bjizonder
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Rijstveld 2

            Mooi eenvoudig beeld van een gebied - een land : Altijd interessant !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Rijstveld 2

              Mooie opname een goede compositie. Ik volg met het gras en lucht, mocht wat meer contrast hebben maar ik zie dat het licht niet echt meezat.

              Comment


              • #8
                Re: Rijstveld 2

                Mooi weer met al die lijnen, vooral de kronkelende lijn die je volledig de diepte inleid
                Ik denk wel dat er nog genoeg informatie in de lucht aanwezig is om deze net iets interessanter af te werken

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Rijstveld 2

                  de lucht iets interessanter, en iets beter gebruik maken van het groene wegje doorheen de rijst, zou ik durven voor te stellen ?
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rijstveld 2

                    Ondanks moeilijk licht een heel mooi beeld.
                    Mvg Philip

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rijstveld 2

                      Allen bedankt voor de mooie reactie en Patrick bedankt voor je kritische blik.
                      De lucht zat zeker meer in, maar het opgelichte rijstveld past niet in het moment.
                      Het was nl. bewolkt en ca. 3 kwartier voor valavond. Oplichten doet bijna vermoeden dat de zon schijnt.
                      Maar het kan ook zijn dat het beeld van toen, teveel in mijn herinnering zit. Omdat ik zeker opensta voor suggesties, een update bijgeplaatst.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rijstveld 2

                        Subtiel maar wel een verbetering Johan

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment

                        Working...
                        X