HDR van 3 belichtingen... Gevolg een knalrode lucht, nog eentje van vorige winter die in de LR was blijven zitten...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In vuur en vlam
Collapse
X
-
[Showcase] In vuur en vlam
Labels: Geen
-
-
-
Re: In vuur en vlam
Weer een mooi opgebouwd beeld dit Christel..
Knap die glooiingen, en zeker die mooie gekleurde lucht erboven is fraai!!Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Kan alleen maar mijn voorgangers volgen. Het oranje is misschien wat te veel opgepept zoals blauwzwart het verwoordt, maar toch vind ik het een knappe.
Vooral die scherpe aflijning (die dan lichtjes verdwijnt naar rechts) van de bergkam tov de lucht is heel mooi.
PS Ivm dit laatste had je hem ook kunnen spiegelen. Aangezien van van L naar R kijken zou die bergkam dan steeds scherper worden, maar dat is een detail en dan nog persoonlijk.
Maar dan zit je met die onderste strook die dan weer smaller zou worden ipv breder... toch maar zo laten zeker
Comment
-
Mooie opname hoor en de felle kleurtjes mogen van mij wel
Het onderste randje is misschien net wat te veel belicht, mocht voor mij toch wat donkerder zijn
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Lijkt wel een poster met die kleuren. Ik vind dat het hier wel kan. Knap hoor !Mvg Philip
Comment
-
Comment
-
kleurtjesfestival. fijn gedaan.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment