deze is genomen in tenerife op all-in holliday met de madam, had het geluk dat er even geen toeristen in beeld stonden
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
not maui beach
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: not maui beach
Prachtige opname Benny, mooie details in de stenen en goed het licht onder controle gehouden
Ik denk dat hij ook mooi zou geweest zijn met een stukje minder voorgrond
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
-
Zeker de moeite om deze ook even op groot formaat te bekijken...Mooie compo zo met dat bootje, en ook lekker contrasterende kleuren het bootje tov de overige mooie warme kleuren..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Knappe compositie maar ook een mooie belichting met voldoende details in de schaduwen!Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com
Comment
-
-
Een genoegen om de grote te bekijken. Mooi om de structuur van het polyester van de boot zo duidelijk te zien dat brengt de hele scene erg dichtbij
Comment
-
Onderaan een stukje af is misschien wel een goed idee, maar toch mooi gedaan.Mvg Philip
Comment
-
Voor mij mag de foto op 16:9, dan wordt hij nog mooier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtige opname Benny, mooie details in de stenen en goed het licht onder controle gehouden
Ik denk dat hij ook mooi zou geweest zijn met een stukje minder voorgrond
grts
Sieg
Eigenlijk hoop ik erop dat je die ook gemaakt hebt ?
Overigens heel mooie kleuren en goede lichtcontrole.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Bedankt voor de leuke reacties!
De lucht verder bovenaan was kaal en zonder wolken dus saaier, en die 16/9 heb ik ook nog zitten proberen met de voorgrond maar voor mij ging er teveel dieptegevoel verloren...
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalkportfolio en workshops:
https://www.bennybulke.com/
Comment
Comment