Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi om zo'n prachtige plaats te bezoeken.
Fraai zachte afwerking. Hoe onmetelijk groot alles is komt mooi tot uiting, waarbij ik in de veronderstelling ben, dat die 2 stipjes mensen zijn.
Deze planeet is ook niet mis.
Zal in kleur waarschijnlijk ook mooi zijn. Vulkanische gebieden barsten meestal van de kleurenpracht.
grts,
Raf.
Inderdaad Raf doch het beeld zette mij voor een dilemma, ofwel in gevarieerde kleuren die meestal opwekken tot een vrolijk gevoel ofwel in zwartwit waarbij dan de dramatica naar boven komt en het geheel een neutraliteit toegewezen krijgt. Vandaar mijn zwartwit keuze - en deze is bewust en niet bedoeld om een slechte kleur te verdoezelen.
Veel zal ik er niet plaatsen hoor : Geen tijd, geen geld en verveling mijden
Allen bedankt voor de commentaren.
Mooi landschap dat je hier laat zien Raymond
Persoonlijk had ik in deze opname toch liever wat meer punch gezien, meer contrast, dat mag wel met die ruwe natuur
Wou je net vragen of je deze ook in kleur hebt? Speciale sfeer. Mooi
Jazeker, in kleur bestaat deze ook en zelfs uit verschillende standpunten. Later zal er wel eens eentje de revue passeren !
Aan de laatste schrijvers nog een dikke merci.
Comment