Een fenomeen uit Ijsland. Over de gezondheid rep ik met geen woord.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grondwarmte
Collapse
X
-
-
Re: Grondwarmte
Mooi om zo'n prachtige plaats te bezoeken.
Fraai zachte afwerking. Hoe onmetelijk groot alles is komt mooi tot uiting, waarbij ik in de veronderstelling ben, dat die 2 stipjes mensen zijn.
Deze planeet is ook niet mis.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
of hoe de natuur soms op een kapot industrieel landschap kan lijken.
surreëel landschapje. indrukwekkend !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtZal in kleur waarschijnlijk ook mooi zijn. Vulkanische gebieden barsten meestal van de kleurenpracht.
grts,
Raf.
Veel zal ik er niet plaatsen hoor : Geen tijd, geen geld en verveling mijden
Allen bedankt voor de commentaren.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
-
Mooi landschap dat je hier laat zien Raymond
Persoonlijk had ik in deze opname toch liever wat meer punch gezien, meer contrast, dat mag wel met die ruwe natuur
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtZal in kleur waarschijnlijk ook mooi zijn. Vulkanische gebieden barsten meestal van de kleurenpracht.
grts,
Raf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtWou je net vragen of je deze ook in kleur hebt? Speciale sfeer. Mooi
Aan de laatste schrijvers nog een dikke merci.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Doet haast buitenaards aan dit..Zal in kleur zeker ook mooi zijn, maar van deze zwart-wit kan ik voorlopig al van genieten..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment