Opvallend, dat zeker was deze bergchalet ergens onderweg tijdens een tocht. Misschien pas een kleurtje gekregen, weet het niet ben niet gaan voelen noch kijken. Jullie mogen nu ook eens meekijken en zeggen wat jullie er van denken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rode chalet
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Rode chalet
Wat een schitterend zon/schaduwspel. Het chalet staat ook op een mooie plaats en het toefje wolken maakt het af.
Stevige kleuren, maar zeker niet onaangenaam. Ik weet dat de zon, kleuren aardig op kan peppen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
mooie foto van een leuk plekje om te wonenWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
vroeger zouden ze hier gezegd hebben dat de foto onrustig kijkt. je springt tussen bergtop en rode chalet en weet niet waar je moet kijken.
ikzelf vind het juist goed dat je kan blijven kijken op de foto, de chalet, de top, het fee-wolkje, de weide, het bos, de kronkel tussen weide en bos.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Inderdaad een opname waar veel op te zien is, maar dan ook weer niet storend veel
Mooi hoe het licht hier de alm oplicht en die toefjes wolken erbij maken het af
Het contrast is redelijk aanwezig en daardoor ook stevige kleuren, persoonlijk zou ik de chalet een beetje oplichten
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtInderdaad een opname waar veel op te zien is, maar dan ook weer niet storend veel
Mooi hoe het licht hier de alm oplicht en die toefjes wolken erbij maken het af
Het contrast is redelijk aanwezig en daardoor ook stevige kleuren, persoonlijk zou ik de chalet een beetje oplichten
grts
Sieg
@ Iegienie : door de jaren heen zijn er altijd opmerkingen geweest die soms iets bijbrachten en werden geïntegreerd en soms loodrechte nonsens waren. Als "compo" durf ik te zeggen dat dit een schoolvoorbeeld is van een compositie maken en dan nog op een eenvoudige manier. Teveel/onrustig... een beeld/foto heeft informatie nodig en die is aanwezig ! Een foto graag zien, dat is wat anders en altijd persoonlijk.
Allée, 'k heb weer eens mijn zegske gedaan, ben er potverdorie moe van.
Iedereen al bedankt voor het kijken en reagerenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
In de natuur is er vaak veel te zien - ook hier. Ik hou hier wel van.Mvg Philip
Comment
-
Geweldig hoe het rode van de chalet er zo uitspring in het groen...Prachtig contrasterende kleuren hier..Ook de mooi golvende lijn van links naar rechts vind ik mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment