Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Opvallend, dat zeker was deze bergchalet ergens onderweg tijdens een tocht. Misschien pas een kleurtje gekregen, weet het niet ben niet gaan voelen noch kijken. Jullie mogen nu ook eens meekijken en zeggen wat jullie er van denken.
Wat een schitterend zon/schaduwspel. Het chalet staat ook op een mooie plaats en het toefje wolken maakt het af.
Stevige kleuren, maar zeker niet onaangenaam. Ik weet dat de zon, kleuren aardig op kan peppen.
Inderdaad een opname waar veel op te zien is, maar dan ook weer niet storend veel
Mooi hoe het licht hier de alm oplicht en die toefjes wolken erbij maken het af
Het contrast is redelijk aanwezig en daardoor ook stevige kleuren, persoonlijk zou ik de chalet een beetje oplichten
Inderdaad een opname waar veel op te zien is, maar dan ook weer niet storend veel
Mooi hoe het licht hier de alm oplicht en die toefjes wolken erbij maken het af
Het contrast is redelijk aanwezig en daardoor ook stevige kleuren, persoonlijk zou ik de chalet een beetje oplichten
grts
Sieg
Zou de chalet dan niet wat té agressief worden Sieg, rood heeft die eigenschap al automatisch.
@ Iegienie : door de jaren heen zijn er altijd opmerkingen geweest die soms iets bijbrachten en werden geïntegreerd en soms loodrechte nonsens waren. Als "compo" durf ik te zeggen dat dit een schoolvoorbeeld is van een compositie maken en dan nog op een eenvoudige manier. Teveel/onrustig... een beeld/foto heeft informatie nodig en die is aanwezig ! Een foto graag zien, dat is wat anders en altijd persoonlijk.
Allée, 'k heb weer eens mijn zegske gedaan, ben er potverdorie moe van.
Iedereen al bedankt voor het kijken en reageren
Geweldig hoe het rode van de chalet er zo uitspring in het groen...Prachtig contrasterende kleuren hier..Ook de mooi golvende lijn van links naar rechts vind ik mooi..
Comment