Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
"verdronken" komt niet goed tot uiting, je had daarvoor vanop een keukentrap de foto moeten trekken. Met meer voorgrond en minder lucht. Lucht in dit beeld is niet interessant genoeg, er gebeurt niets, ik mis daar dus iets om de lucht in deze mate in beeld te brengen.
Mooie overzichtsplaat. Waarschijnlijk iets te blauwig, als ik naar de wolken en de kleur van het slik kijk.
Ik zou een keer met botten (laarzen) teruggaan want zo'n geultjeslandschap is een bron van prachtige foto's.
snij eens iets meer dan helft bovenaan weg zodat het een panorama wordt en er nog net een heel klein beetje lucht te zien is. Op mijn scherm is een mm lucht boven de hoogste bomenpartij meer dan voldoende.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Mooie overzichtsplaat. Waarschijnlijk iets te blauwig, als ik naar de wolken en de kleur van het slik kijk.
Ik zou een keer met botten (laarzen) teruggaan want zo'n geultjeslandschap is een bron van prachtige foto's.
Comment