Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een bekend beeld van een bekende plek. Al plat gefotografeerd op diverse zeer mooie manieren. Ik wil er dan iets anders mee doen, een verhaal vertellen...vul zelf maar in
Komt onaangekondigd uit het zand gekropen. Met zijn hoed nog op en jas nog aan heeft hij het indringende en opslorpende zand doorstaan en zal doelbewust met de voorliggende bouwstenen een nieuw leven opbouwen in deze grijze wereld. Heel goed van compo en sfeer Ik kan het ook niet verhelpen dat je van mij steeds 'hartjes' ontvangt
Prachtige compo. Ook de afwerking met de donkere "drempel" kijkt lekker.
Verscherping zou ik een tandje minder doen.
Er is niet eens verscherping toegepast op dit beeld Johan. Enkel standaard verscherping voor export naar scherm. Ik heb te scherpe lenzen misschien. Nee dat is het niet . Als je het originele beeld op pixelniveau zou bekijken zou je aan de man zien dat hij zelfs een pak scherper mocht. Ik vermoed dat het sterke contrast hier voor heel wat verscherping heeft gezorgd maar dat contrast was dan weer iets dat ik nodig had voor deze foto.
Je bent absoluut geslaagd in je opzet. Je kijkt als het ware in de plaats van het beeld. Zwart/wit maakt het in dit geval alleen maar krachtiger. Ik denk wel dat je horizon nog een tikkeltje scheef staat
Mooie opname Kurt van de man met het hoedje, heel geslaagde omzetting ook
Hebben ze deze verplaatst misschien want toe ik er vroeger was stond deze niet op een golfbreker ?
Comment